aan de lijn (low carb) wie doet er mee ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AppelQueen

aan de lijn (low carb) wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 12:19

Hoi allemaal,
Ik ben ruim een jaar geleden met low carb veel gewicht kwijtgeraakt. Nu toch weer een klein beetje aangekomen te zijn, wil ik het echte jojo effect voorkomen en even die paar kilo eraf krijgen!
De laatste keer deed ik low carb en dat ga ik nu meer doen. Maar samen is leuker dan alleen, dus wie doet er mee ? (of is al begonnen :P)

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:21

Toevallig heb ik vandaag besloten nu écht op dieet te gaan. Ik ga voor 5 er af. Weet het idee achter low carb niet, dus ga even naar google!

Ok, heb even gekeken, en wat ik zo vlug heb gezien gaat dat nogal een geregel zijn, er zit zo'n beetje in alles koolhydraten. Ik heb geen tijd om veel in de keuken te staan. Heb je eventueel tips voor kant en klare producten?

Hoe veel kilo wil je eraf hebben en in hoe veel tijd?

AppelQueen

Re: aan de lijn (low carb) wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 12:36

oei dat is een lastige vraag! Ik wil mijn favo spijkerbroek weer zonder vetrandje passen, en zo snel mogelijk, maar zonder ondragelijk lijden :P
Ik vind low carb zelf heel makkelijk (omdat de regels makkelijk zijn) recepten kun je vinden op www.eenkiloperweek.nl (dr frank) en er zijn überhaupt veel websites.
Ik eet in de ochtend meestal yoghurt doordeweeks, en neem iets van salade vlees of kaas en crackers (je hebt speciale low carb crackers maar ook matzes en volkoren wasa bevatten weinig carbs en zijn wel makkelijk en smakelijk)
en in de avond eet ik graag vlees of vis met salade.
verder kun je voor de zoete trek bij de jumbo slimpie limonade lopen. Deze is suikervrij :) dus dan heb je toch wat zoets
Ook makkelijke meeneemdingen vind ik cherrytomaatjes (1 keer in de week een appel of banaan) of een drinkontbijtje met half suikervrije multivrichtensap en half magere yoghurt.

Anoniem

Re: aan de lijn (low carb) wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:42