Brush And Style, ervaringen gevraagd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Biir

Brush And Style, ervaringen gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-11 22:06

Wie heeft er een brush and style borstel van Babyliss (of de varianten van Braun of Rowenta uiteraard ;))

Ik zou graag een van bovenstaande krultangen/borstels aanschaffen, maar op internet staan heel veel verschillende ervaringen, van heel goed tot dramatisch slecht.
Daarom nu mijn vraag aan bokt, wie ervaringen heeft met een van deze producten! Ik zou graag willen weten of het haar ook gemakkelijk stijl wordt, of het effect lang blijft zitten, welk merk het beste is, en of het nu echt zo gemakkelijk werkt als het er uit ziet! :+ Alle andere ervaringen hoor ik natuurlijk ook graag!

Barst los! :D

K_im

Re: Brush And Style, ervaringen gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 13:17

Ik heb die van Rowenta (fohn en ronddraaiende bortel in één) al enkele jaren inmiddels en vond het resultaat een beetje tegenvallen.. Op zich doet de borstel zijn werk wel, maar ik kan er niet goed mee overweg. Mijn 'voorplukken' gaan nog wel, maar als ik wat verder naar de achterkant van mijn hoofd ga, lukt het mij niet. Mijn haar komt er vast in te zitten of ik hou die borstel niet op de juiste manier vast omdat mijn armen niet verder kunnen buigen ofzo..

Niet helemaal mijn ding dus.