Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AppelQueen schreef:ik heb de witte proseleinen slotjes gehad, 5 maanden. Nooit 1 afgebroken oid en met extreme clean van aquafresh beleven ze mooi wit. Ik had alleen mijn ondergebit en dat heeft niemand ooit gezien![]()
je hebt nu ook van die "celeb'' beugels weet niet precies hoe het heet. dat is een soort bitje wat je indoet.

MoonChloe schreef:Ik zou dat eens bespreken met je ortho. Wat de beste en ook de goedkoopste manier is.

MoonChloe schreef:Macs; misschien zou je ook even kunnen kijken of het mogelijk is om je ortho aansprakelijk te stellen. Dat hebben mijn ouders iig wel gedaan bij mijn broer wiens tanden ook allemaal weer scheef gingen staan. Uiteindelijk heeft de ortho alsnog een deel meebetaald geloof ik.
). Ik had ze alleen op mijn snijtanden wit, en de andere slotjes gewoon metaalkleurig. Geloof dat de witte iets van 50 euro duurder waren per stuk dan de normale. Maar hoe dat nu zit... geen idee. Heeft de ortho geen spalkje achter je tanden geplakt na je eerste beugel? vinurr schreef:AppelQueen schreef:ik heb de witte proseleinen slotjes gehad, 5 maanden. Nooit 1 afgebroken oid en met extreme clean van aquafresh beleven ze mooi wit. Ik had alleen mijn ondergebit en dat heeft niemand ooit gezien![]()
je hebt nu ook van die "celeb'' beugels weet niet precies hoe het heet. dat is een soort bitje wat je indoet.
Hmm, dat is wel positief. Hoeveel was je hier nou ongeveer voor kwijt als ik vragen mag? Ik mag namelijk 'tot' 1500 euro een beugel. Die bitjes ken ik, maar dat wordt heel duur aangezien je iedere 2 weken een nieuwe moet. En je kan er ook niet mee eten, en ... ik trek die dingen 's nachts automatisch uit.
Pytje schreef:Ik heb ook witte slotjes gehad. Heb hem dik een jaar gehad, en ze zijn niet geel geworden of afgebroken (en ik was niet voorzichtig). Ik had ze alleen op mijn snijtanden wit, en de andere slotjes gewoon metaalkleurig. Geloof dat de witte iets van 50 euro duurder waren per stuk dan de normale. Maar hoe dat nu zit... geen idee. Heeft de ortho geen spalkje achter je tanden geplakt na je eerste beugel?
Heel fijn, maar mijn tanden staan nu alweer scheef, en mijn tandarts zei dat het wel kon. Dus hij gaat het nu maar gewoon oplossen. _Inga schreef:Oja ik heb geen spalkje gekregen de tweede keer, dit omdat ik dit niet wilde.. (deze was de vorige keer dus los gegaan en daardoor is na het verstandskiezen trekken alles weer scheef gaan staan). Ik heb nu een plastic nachtbeugeltje, IDEAAL!

Ik zelf heb een spalkje, ideaal. Is al wel eens stuk gegaan, gewoon meteen terug / een nieuwe laten zetten.