Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) S_C schreef:Ja staat een tel nummer bij ik was ook van plan om die te bellen EN om iets van het uwv te bellen ik vertrouw het ook niet compleet daarom heb ik ook nog geen stappen ondernomen. Lijkt mij ook dat ze bij mijn rek nr zouden moeten kunnen..
Dit jaar heb ik m niet gehad, maar vorig jaar wel omdat ik in 2008 in een revalidatie centrum had gezeten. Ik heb zelf niks aangevraagd maar met bepaalde kosten schijn je hier inderdaad automatisch recht op te hebben. Ik moest ook mijn rekening nummer opsturen en een tijdje daarna stond het netjes op mijn rekening. patos schreef:Ik krijg jaarlijks ook zo´n brief, ik krijg ongeveer 50 euro terug. Ik heb astma en hoewel ik mezelf niet echt chronisch ziek vindt, ben ik elk jaar wel mijn 160 euro eigen risico kwijt aan medicatie.
Quellian schreef:patos schreef:Ik krijg jaarlijks ook zo´n brief, ik krijg ongeveer 50 euro terug. Ik heb astma en hoewel ik mezelf niet echt chronisch ziek vindt, ben ik elk jaar wel mijn 160 euro eigen risico kwijt aan medicatie.
Hoezo krijg jij dan maar 50 euro terug?
Volgens mij heeft het CAK dit pas vorig jaar ingesteld voor zover ik weet.
Is dit niet iets anders dat je terug krijgt?
patos schreef:Ik krijg jaarlijks ook zo´n brief, ik krijg ongeveer 50 euro terug. Ik heb astma en hoewel ik mezelf niet echt chronisch ziek vindt, ben ik elk jaar wel mijn 160 euro eigen risico kwijt aan medicatie.
De brief is inderdaad wel van het CAK afkomstig, vandaar dat ik in de war raakte. S_C schreef:Ik was ook redelijk in de war en bovenal omdat ik mijzelf dus totaal neit als chronisch ziek beschouw !
ik werk volop ik studeer ik ga uit ik train volop, oke er zijn soms dagen dat ik me been niet omhoog kan krijgen van de pijn in me rug met uitstraling maar chronisch ziekii beschouw ik mijzelf absoluut niet. De brief is inmiddels al op de post en kijk uit naar me zakcenje, ga dr lekker aan dagje spa van boeken ! heb ik wel verdiend vind ik zelf hihi.