Zal eerst eens even beginnen met mijn eigen levensverhaal
Ik heb 3 jaar geleden ongeveer al eens eerder een topic hierover geplaats, toen was ik net 16.
Op mijn 15e heb ik mijn eerste hernia gekregen met flinke uitstraling in mijn linkerbeen dat tot gevoelloosheid heeft geleid in mijn kuit (niveau L4/L5)
Hieraan ben ik in december 2009 geoperereerd op 16 jarige leeftijd.
Harstikke opgelucht dat het eindelijk allemaal over was want ik verrekte van de pijn.. maar helaas 5 maanden later (december 2009) , net 17, ben ik opnieuw geopereerd deze keer uitstraling in mijn rechterbeen (opnieuw niveau L4/L5)
Nou toen begonnen we weer opnieuw met opbouwen, fysiobehandelingen, trainen etc. alles ging prima.
Helaas ben ik geen geluksvogel want precies een jaar later (op een week na), op 18 jarige leeftijd, werd ik opnieuw aan een hernia (L4/L5) geopereerd met opnieuw uitstraling in rechterbeen.
Zou je toch denken dat het dan eens een x klaar moest zijn! NOU ECHT NIET!
Aanstaande vrijdag moet ik opnieuw een MRI laten maken, hoogstwaarschijnlijk weer een hernia
Ik ben erg benieuwd of er nog meer pechvogels hier op bokt zijn die hierover mee kunnen praten!
heb vanaf mn 16de last van mn rug, af en toe een weekje plat pillen erin en weer door.