Bultje in mijn neus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xPenny

Bultje in mijn neus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 13:19

Sinds enkele dagen geleden ben ik er achter gekomen dat ik een bultje in mn neus heb? ;(
Het doet niet pijn, en het is gewoon wat harder?

Ik weet dus echt niet wat dit is.
Iemand enige ervaring met dit of iemand die er iets vanaf weet?

InekeH87

Re: Bultje in mijn neus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:57

Stipje, ik heb zoiets ook al jaren. Dacht eerst dat het een puistje was, maar is nooit weg gegaan. Bloed wel af en toe, maar wordt nooit groter. Ik hou het op een klein goedaardig poliepje.

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 14:03

InekeH87 schreef:
Stipje, ik heb zoiets ook al jaren. Dacht eerst dat het een puistje was, maar is nooit weg gegaan. Bloed wel af en toe, maar wordt nooit groter. Ik hou het op een klein goedaardig poliepje.

Nou, maar bij mij is het geen stipje.
Als ik moet vergelijken me neus en die bult, vind ik het toch echt wat aan de grotere kant.

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 14:06

Een stipje zet je links bovenaan het scherm zodat je een abonnement op het topic krijgt en het dus makkelijk terug te vinden is in je eigen berichten. Denk dat ze dat bedoelt :P

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 14:07

haha ja die bedoelde ik ook :P

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 14:12

InekeH87 schreef:
haha ja die bedoelde ik ook :P

Sorry, snapte het niet helemaal haha.
Ik heb geloof ik het goed gedaan toch?
Er staat nu een zwart stipje bij.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 14:13

weet je zeker dat het geen puistje is?
ik heb een tijd geleden ook zomaar ineens een bult in mijn neus gekregen, deed ook geen pijn en voelde een beetje hard aan. als ik erop drukte verdween het ook niet, het voelde dan wel iets gespannen, was een beetje een raar gevoel om uit te leggen.

het werd in een week vrij groot, ongeveer zo groot als een knopje (oorbel). en toen bleef het een paar weken lang hetzelfde. uiteindelijk begon ik te vermoeden dan het een ontstoken haarzakje of verstopte prie was oid en heb ik met een speld er een gaatje in geprikt. toen werd het prikje al een beetje wit, met een wattenstaafje heb ik er een beetje druk achter gezet en toen kwam er allemaal rotzooi uit. waarschijnlijk dus idd een verstopte porie ofzoiets. was met een dag weg, nooit een korstje van gehad ofzo en nooit meer teruggekomen.

bij mij zat het trouwens in een neusgat.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 14:15

doet het ook pijn ?
in ieder geval niet aan gaan pulken of krabben. Kan gewoon beginnende krentenbaard zijn :j maar als je dat openkrabt zit straks je hele gezicht vol bulten en korsten

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 14:20

mang schreef:
doet het ook pijn ?
in ieder geval niet aan gaan pulken of krabben. Kan gewoon beginnende krentenbaard zijn :j maar als je dat openkrabt zit straks je hele gezicht vol bulten en korsten

Het doet gelukkig geen pijn.
Hoelang blijft zo'n krentenbaard ongeveer zitten dan?

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 14:22

ik weet het niet, ik had het na een dag of 2 open gekrabt en had toen 2 of 3 weken overal bulten en korsten. Mijn huisarts zei dat krentenbaard vaak in je neus begint, dus dat zou het wel goed kunnen zijn :)

bij mij deed het de eerste 2 dagen ook geen pijn, pas die avond begon het pijn te doen.

xPenny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 14:39

mang schreef:
ik weet het niet, ik had het na een dag of 2 open gekrabt en had toen 2 of 3 weken overal bulten en korsten. Mijn huisarts zei dat krentenbaard vaak in je neus begint, dus dat zou het wel goed kunnen zijn :)

bij mij deed het de eerste 2 dagen ook geen pijn, pas die avond begon het pijn te doen.

I don't hope so _/-\o_ |(