pijn aan verstandskies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suusje1982

pijn aan verstandskies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 22:21

Hallo allemaal sinds een paar dagen heb ik erg veel last van me verstandskies die aan t doorkomen is en t doet erg veel pijn.nu spoel ik met waterstof peroxide en dat verzacht de pijn eel een beetje en pijn stillers slikken maar zijn er ook nog andere dingen om de pijn een beetje te verzachten?mme kies us pas net aan t door komen want t is een wit puntje.maar t trekt helemaal door naarde andere kant vanme mond .is t verstandig omde tandarts te bellen?

Susyb

Re: pijn aan verstandskies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:22

Tandarts bellen.. ik denkd at hij eruit moet ;) waarschijnlijk heeft je kies niet genoeg ruimte (heb ik zelf ook gehad) en is hij de boel aan het wegduwen en ontsteken..
Snel eruit halen want je bent beter af als met

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:23

En ik tem even want dit topic staat niet goed

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 10:25

Susyb schreef:
En ik tem even want dit topic staat niet goed

Hij staat hier prima bij MW toch? Of stond hij ergens anders en is hij al verplaatst?

TS, mijn verstandskiezen komen ook door en ik heb wel een beetje last, maar pijn niet echt :n Ik zou inderdaad toch even de TA bellen en vragen of zij denken dat het nodig is om langs te komen..
Succes ermee!

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:05

hij stond ergens anders ;)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:07

Ah, okee! Dan heb ik niks gezegd ;) Meestal zie je de verplaatsing ook wel in het topicm en nu niet, dus dat bracht me in de war :)

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:08

Inderdaad de tandarts bellen. Zomaar met waterstofperoxide gaan spoelen is helemaal niet verstandig.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:15

Ik zou niet meteen zeggen dat hij er uit moet, hoor. Mijn wijsheidstanden (onderaan) zijn in december beginnen doorkomen, ben toen naar de tandarts geweest omdat het ook erg veel pijn deed. Die heeft foto's gemaakt en alles is perfect, mijn tanden hebben genoeg plaats om door te komen en duwen geen andere tanden opzij. Een tand die doorkomt doet nu eenmaal pijn, maar dat wilt daarom helemaal niet zeggen dat hij er meteen uit moet.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 11:20

Yasmine schreef:
Ik zou niet meteen zeggen dat hij er uit moet, hoor. Mijn wijsheidstanden (onderaan) zijn in december beginnen doorkomen, ben toen naar de tandarts geweest omdat het ook erg veel pijn deed. Die heeft foto's gemaakt en alles is perfect, mijn tanden hebben genoeg plaats om door te komen en duwen geen andere tanden opzij. Een tand die doorkomt doet nu eenmaal pijn, maar dat wilt daarom helemaal niet zeggen dat hij er meteen uit moet.

Ik zei ook dacht ik het dacht ;) daarvoor zei ik dat ze naar de TA moest.. het is wel mogelijk dat alle bokkers hier hun mening gaan geven (waaronder ikzelf) maar dat heeft geen nut aangezien 90% geen tandarts is..
En die ene die wel tandarts is het eerst moet zien..
Dus TS: ga naar de tandarts