Ik heb een aantal heel leuke slippers, crocs, havanas, fitflop en nog een paar merklozen, maar ik kan ze allemaal maar een dag aan, dan trekt het 'tere' huidje van mijn voeten het niet meer en krijg ik blaren of het scheurt gewoon open tussen tenen of op de tenen (waar de bandjes langszitten), slippers passen goed en hebben goed voetbed, niet van die platte plastic dingen, wat kan ik doen, is er iets te bedenken, gewoon doorlopen gaat niet, ik krijg geen eelt en dan kan ik de volgende dag niets meer aan. Hellup!!
Birkenstocks heb ik ook, maar daar kan ik na 5 minuten al niet meer op lopen.
loisbr96
Geplaatst: 13-06-11 18:16
je hebt van die rubbere plaatjes die je bij schoenen winkels kan kopen. Werkt erg goed. Die kan je aan de zijkant vastplakken. Je heb veel verschillende.
Geen teenslippers meer dragen, maar gewone slippers met een brede band
WilmaW
Geplaatst: 13-06-11 18:21
Voor teenslippers is inderdaad een gelinlegzooltje te koop bij schoenenwinkels. Verder kun je op de druk¨punten voor het gaat iriteren hansaplast Anti-Druk Patches plakken. En dan verder inlopen. Gewoon als je thuis bent een uurtje aan en dan weer uit, later op de dag nog een keer of de volgende dag weer en dan uitbreiden.
Ik zweer bij Teva's! Loop er nu al 2/3 jaar op en ze zijn nog steeds perfect.. en echt niet kleine stukjes hoor.. ga er ook gerust een hele dag mee op stap (vakantie).
Heb hetzelfde probleem als jij en heb toen Teva gekocht. Wat duurder, maar erg fijn én geen open tenen meer! Wel vind ik bij Teva dat ze heel snel inzakken dus ben nu over op Reef. Aanrader!
Miepie77
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-11 21:54
oke Teva en Reef ken ik niet, even op googlen
edit: prijzen vallen mee, dat was ik voor mijn huidige slippers ook kwijt kom dit op de site van Teva tegen:
Laatst bijgewerkt door Miepie77 op 13-06-11 22:11, in het totaal 2 keer bewerkt
amy_leftover
Geplaatst: 13-06-11 22:00
Ik had dit probleem ook altijd De laatste 3 jaar koop ik goedkope teenslippers bij vanHaren, met een katoenen stukje tussen de tenen. Sindsdien nooit meer last gehad van blaren of andere ongemakken
Xjosee
Geplaatst: 13-06-11 22:06
Ik woon in mijn teva's, heelijke dingen. Toen ik ze zo uit de winkel had heb ik er gelijk een week door parijs mee gelopen, heerlijke dingen. Nu moet ik zeggen dat ik nooit blaren oid heb. Maar idd, gewoon doorlopen, evt pleister erop, speciaal voor blaren. Als je iedere keer gaat wachten totdat je blaar weer netjes geheelt is krijg je inderdaad geen eelt. Succes!