Afvallen tips gevraagt!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_ManOnnetje_

Afvallen tips gevraagt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 16:41

Beste Bokkers,

ik wil graag een paar kilo kwijt.
ik ben echt een stress eter, en heb de laaste tijd veel aan me hoofd en merk dat ik daardoor veel ga eten.
Hebben jullie tips/trucks om goed af te vallen?
Ik rij elke dag paard en skeler elke dag ben het langzaam aan het opbouwen heb het nu al op 30 minuten skeleren.
Maar dan de eetpatroon!
Ik eet sochtend 1 broodje met huzare salade,
Smiddag of tosti of een maaltijd salade,
savond eet ik bijna niet, ik werk tot half 4 en dan doe ik de ponys rijden en stallen uitmesten, soms les geven of ik ga skeeleren dus eigelijk heb ik geen tijd en zin om dan eten te maken, dan drink ik gewoon groene thee en ontbijt koek onderweg naar de ponys.

Hebben jullie tips/trucks?

Truf

Re: Afvallen tips gevraagt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:44

Meer eten, je eet veel te weinig voor wat je allemaal doe, dus gaat je lichaam in spaarstand. Dit zorgt er voor dat alles wat je binnen krijgt, ook gelijk opgeslagen wordt. Gewoon 's avonds een warme maaltijd eten!

_ManOnnetje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 16:45

Truf schreef:
Meer eten, je eet veel te weinig voor wat je allemaal doe, dus gaat je lichaam in spaarstand. Dit zorgt er voor dat alles wat je binnen krijgt, ook gelijk opgeslagen wordt. Gewoon 's avonds een warme maaltijd eten!

Meer eten om af te vallen?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:50

Jeetje wat eet je weinig :oo Inderdaad echt meer gaan eten. Ochtend, tussendoor, middag, tussendoor, avond. En laat die huzarensalade/tosti enz maar weg. Volkorenproducten, groente, fruit, noten.
Daarnaast zul je een manier moeten vinden om gezond met stress om te gaan. Dus niet door te gaan eten.

_ManOnnetje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 16:51

_Tara_ schreef:
Jeetje wat eet je weinig :oo Inderdaad echt meer gaan eten. Ochtend, tussendoor, middag, tussendoor, avond. En laat die huzarensalade/tosti enz maar weg. Volkorenproducten, groente, fruit, noten.
Daarnaast zul je een manier moeten vinden om gezond met stress om te gaan. Dus niet door te gaan eten.

Want als ik echt me voel, eet ik allemaal koekjes, m&ms ect, blijft maar door gaan ;(

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:52

Ik hoorde van iemand die aan het afvallen was, dat op momenten dat ze trek heeft in zulke zoeten dingen (koekjes, chocola, snoep etc) ze een zoet stuk fruit eet. Lekker én gezond. Misschien is dat iets om te proberen?
En natuurlijk ook niet onbelangrijk: op momenten dat je geen m&m's, bergen snoep en koekjes in huis hebt kán je dat niet eens eten. Minder zoetigheid kopen, en meer (zoet) fruit e.d dus ;)
Laatst bijgewerkt door mlc op 13-06-11 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:53

_Tara_ schreef:

Tosti kan je wel eten hoor, als het maar van volkorenbrood is en 20+ kaas
En idd de huzaren salade weg
Probeer 6 x op een dag te eten. 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes ( fruit etc )

_ManOnnetje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 16:55

mlc schreef:
Ik hoorde van iemand die aan het afvallen was, dat op momenten dat ze trek heeft in zulke zoeten dingen (koekjes, chocola, snoep etc) ze een zoet stuk fruit eet. Lekker én gezond. Misschien is dat iets om te proberen?
En natuurlijk ook niet onbelangrijk: op momenten dat je geen m&m's, bergen snoep en koekjes in huis hebt kán je dat niet eens eten. Minder zoetigheid kopen, en meer (zoet) fruit e.d dus ;)

Dankje +:)+

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:56

Tosti kan op zich wel inderdaad. Al heb ikzelf, en ik gok meer mensen met mij, de neiging om meer beleg op een tosti te doen dan dat ik op een gewone boterham zou doen. Vandaar dat ik een tosti eerder als "iets lekkers" zie.

NiKip

Veel kleine porties over de hele dag verdelen is het gezondst!
Dus neem als je bij de paarden bent gewoon een paar sultana's mee ofzo, dan houdt je in ieder geval je stofwisseling op gang.

Patriciavt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:59