Slapende benen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

mickey1978

Slapende benen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 20:51

Tja ik ben nogal wat kilo's aangekomen de afgelopen jaren. Gelukkig blijft het nu stabiel. Ik heb niet de hoop dat ik nog veel ga afvallen (medicijnen). Maar heb wel dat mijn broeken constant afzakken, dus doe ik mijn broekriem strakker, maar dan gaan mijn benen slapen. Moet ik nou aan de bretels,haha?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:31

Heup of hoger model?

Bij een heupmodel moet je de riem ook niet strak trekken, gewoon zodat hij aansluit (de riem).
Dan blijft hij wss ook wel gewoon zitten.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 22:34

Hey, jij woont ook in Brabant :D

Noord - Brabant of.. ?

Ik ga mee met Daphne_, mijn zusje heeft het ook heel erg, maar je hoeft je riem niet te strak aan te trekken hoor!

Edit : typefout.

oOoKellyoOo

Re: Slapende benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:34

hahaah ik moet best lachen hier hoor, slapende benen door een broekriem :D nee , dit heefd te maken met de bloedtoevoer naar je benen en daar komt je broekriem niet aan hoor,
of magnesium tekort is vaak al de oorzaak .
Ander iets het kan zijn dat je iets bekneld heb zitten in je onderrug , ik heb namelijk dagelijks last van ivm mn slijtages .
Of haal zelf magnesium tabletten bij de drogist, of even langs de huisarts en overleg evt voor naar de fysio te gaan
succes

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-11 23:50

oOoKellyoOo schreef:
hahaah ik moet best lachen hier hoor, slapende benen door een broekriem :D nee , dit heefd te maken met de bloedtoevoer naar je benen en daar komt je broekriem niet aan hoor,
of magnesium tekort is vaak al de oorzaak .
Ander iets het kan zijn dat je iets bekneld heb zitten in je onderrug , ik heb namelijk dagelijks last van ivm mn slijtages .
Of haal zelf magnesium tabletten bij de drogist, of even langs de huisarts en overleg evt voor naar de fysio te gaan
succes

Toch wel :)

TS zal niet de eerste zijn die slapende benen krijgt door een te strakke broekriem.