Maar eerlijk waar ik heb nog nooit zo'n last van een dubbel geklapte nagel gehad, en eerlijk is eerlijk ik heb er heel wat gehad.
Even het verhaal uitleggen, ik was vanmiddag in het land onkruid aan het weghalen en heb lange nagels, het regende en was baggerig en tjakka daar ging die tot halverwege naar buiten geklapt. Nouja dat doet pijn maar niet extreem, dus ik ging nog rustig verder en toen ik klaar was ging ik even mijn handen wassen en alle bagger en vuiltjes onder mijn nagels vandaan halen.
Toen zag ik dus dat onder mijn dubbel geklapte nagel tot ongeveer halverwege nog vuil zat, en aangezien ik aardige horror verhalen heb gehoord over een ontstoken huid onder de nagel waardoor de nagel getrokken moest worden enzo was ik daar bang voor. Dus ik heb zoveel mogelijk vuil eronder vandaan gehaald maar kan er niet bij.
Nu voelt het aan alsof er een seconde geleden met een hamer op mijn vinger is lopen rammen, als ik me vingertopje aanraak gaat het tintelen, het bonkt, is rood en gloeit en ten slotte is het ook nog dik. Dus op advies van mijn moeder heb ik net in een bakje soda zitten weken maar ik merk geen verschil.
Ik zit echt heel erg te twijfelen om dit te posten want kom op het gaat over een dubbel geklapte nagel

Maar ik heb er gewoon echt last van en ben echt bang dat het gaat ontsteken

Dus ik hoop dat jullie me nu niet al te raar vinden

Maar weet iemand misschien nog iets wat ik eraan kan doen of iets?
Momenteel ben ik zelfs in staat er een paracetamol voor in te nemen (al weet ik niet of dat helpt).
Nou bedankt voor het lezen van mijn verhaal

)
"