Ik heb zo`n hekel aan mijn borsten, dat ik er over aan het denken ben om ze te laten verbouwen.
Ik had na mijn 3de zwangerschap cup E overgehouden. Na een periode van flink afvallen, ben 13 kilo kwijt geraakt, heb ik nu cup C over. Wat was ik blij met mn kleine cupje.... Want sporten met een grote cup, nee dat is echt niet leuk
.Maar nu zit werkelijk geen enkele bh goed meer, omdat ik zoveel ben afgevallen maar het vel natuurlijk niet verdwijnt. Ik heb alleen los vel in mn bh hangen, ik moet ze oprollen en in mn bh leggen, het gevolg dat mn bh aan de bovenkant open staat, (er is verder niks om te vullen). Koop ik een maat kleiner (b cup) bollen ze weer erover uit. Kortom cup c zit onder kleding net het netst, maar als ik buk moet ik de hele handel er weer in stoppen.
Ik word hier zo moe van, ik ga er psychies (weet niet hoe je het schrijft
) helemaal aan onderdoor. Ik wil niet dat mijn man mij naakt ziet, en wil geen sex meer met hem omdat hij dan aan mijn borsten zou komen.Bah, het liefst snij ik ze er gewoon af!!
Ik heb het hier met mijn man overgehad, en hij snapt me gelukkig. We zitten te denken om ze dan te liften, dan wordt het overtollige vel weg gesneden en worden de borsten weer voller en krijgen ze hun natuurlijke vorm weer.
Ik heb er plaatjes van gekeken, van voor en na, wat wordt dat mooi zeg....
Ik zou alleen willen weten of mijn probleem daar werkelijk mee opgelost is, vandaar zoek ik naar vrouwen dit dit hebben ondergaan.
Mijn moeder heeft 2 x een verkleining laten doen, en dat was toch nog best wel heftig....
Groetjes, Risje