Huisarts zegt.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Huisarts zegt.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 19:36

Ik ben een paar weken geleden naar de huisarts geweest omdat ik last had omgeving van mn enkel..
En hij constateerde dat het iets te maken had met m'n kuitspieren want er zat een bult op..
Maar dan verwacht ik wel dat het NU over zou zijn, maar sinds dat ie dat heeft gezegd heb ik meer last van m'n enkel,
hoef maar een vreemde beweging te maken of ik loop over ongelijke grond dan ga ik dus gewoon door mn enkel heen,
Zo zei der vandaag iemand dat het waarschijnlijk mn enkel banden wel zou kunnen zijn die verrekt zijn, ik heb het eigenlijk al zo'n 1,5 a 2 maanden dat ik dus last van mn enkel heb.
Na een lange dag werken dan kan ik ook niet normaal op mn fiets zitten want dan zit ik der gewoon met pijn erop..

Ik zit nu al zo'n 1,5 uur stil en ik heb nu er ook last van.. de pijn zit net onder mn enkel en dan rondom..

Om nou weer naar de huisarts te gaan lijkt me ook wel weer irritant, moet wel binnenkort tenminste deze maand weer naar de Huisarts voor een Prik,
kan het altijd vragen aan die gene die daar achter de telefoon zit..

En het is ook alleen maar mn rechter voet.

Imre

Re: Huisarts zegt.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 19:37

Ga naar de fysio. Daar heb je tegenwoordig geen verwijzing van de huisarts meer voor nodig.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 19:45

Als je huisarts zegt dat het snel zou moeten verbeteren en dat doet het niet ga je toch terug? Of inderdaad gewoon direct naar een fysiotherapeut.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 19:47

Moet deze maand toch nog terug om een prik te halen, dan kan ik het altijd vragen hoe en wat..

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 12:03

Het gebied wat jij noemt, daar zitten je enkelbanden. Enkelbanden moet je zuinig op zijn!
Ik zou gewoon terug gaan naar de HA.