Kwart over 8 's morgens was het nog best fris, dus over m'n t-shirtje trok ik een vest aan. Komen we aan op het terrein kregen we een andere plek toegewezen. Maar waar het veel drukker was en ook met goed uitzicht.
Met anderhalf uur was het al zo warm dat het vest uitkon en was het heerlijk vertoeven buiten. Mensen helpen met de muntverkoop, uitzicht op de ring, lekker briesje.
Ja voor m'n gevoel een lekker briesje want door de warmte was het zo nog uit te houden. Ondertussen geen idee hebbende dat ik ontzettend aan het verbranden was.

Ergens in de middag voelde ik het pas, m'n gezicht, decollete en armen ontzettend verbrand. Naar het secretariaat gelopen of er misschien iemand was met zonnebrand. Nee, helaas niet.. Dus ik door naar de EHBO, denkende: die moeten het zeker hebben!
Dat was dus niet het geval, 1 iemand van het secretariaat en 1 van die dames bij de EHBO het hele terrein voor me afgeweest want er scheen 1 meisje te lopen die ze regelmatig zagen smeren met zonnebrandcreme. Ondertussen ging ik verder met de muntverkoop in de volle middagzon, zonder kans om ergens in de schaduw of overdekt te gaan zitten.
Uiteindelijk nam een vriendin zonnebrand mee en kwamen de 2 dames aan met zonnebrandcreme
Maar helaas was het kwaad toen al geschiedt. Vanaf het begin dat ik thuiskwam als een gek begonnen met smeren met aftersun en het zal vast wat geholpen hebben..
Probleem is nu: Mijn neus, voorhoofd, haargrens, armen en decollete waren ontzettend verbrand. Van het meeste heb ik nu geen last meer maar mijn neus en decollete blijven ontzettend pijnlijk.
Neus werd bruin maar is nu vuurrood door het vervellen (en gruwelijk pijnlijk) en mijn decollete is er nog het ergste aan toe. De hele huid is zo ontzettend beschadigd, barsten staan erin, ik kan er echt niets over/op/tegen etc. hebben. Het jeukt ontzettend maar eraan krabben haal ik niet in mijn hoofd want dan ga ik nog veel verder van huis zijn..
Wie heeft het wondermiddel dat de strakheid van die huid afgaat?
Ik weet dat ik niet slim ben geweest om geen zonnebrand mee te nemen, maar om kwart over 8 was het nog fris en dan denk ik daar niet aan. Ik heb m'n lesje voor de komende jaren wel geleerd denk ik.
Gaat het wel zo snel mogelijk over, ik heb nu nergens last meer van
Zaterdagochtend heb ik er 1 met Aloe Vera gekocht..
!

) een flinke laag Sudocreme op gesmeerd. Moet zeggen dat ik dat ook wel goed vind helpen!
Maar iets in de vorm van Calendulan of Aloë Vera zal nog wel beter zijn.