Tsja, ik loop hier eigenlijk al sinds februari mee rond..
Het is zo dat mijn hand ontzettend blauw word als ik hem ietsjes te lang naar beneden hou of als er druk op mijn arm ontstaat. Het is eind februari zelfs zo erg geweest dat mijn hand helemaal opgezwollen en grauw werd, steenkoud was en bijna niet meer te bewegen of omhoog te houden. Hiervoor ben ik ook op het ziekenhuis geweest en kreeg ik een mitella. Dit heeft toen enigszins geholpen en doordat ik de arm weer omhoog kon houden, is dat blauwe niet vaak meer voorgekomen. Voor ik de Mitella echter kreeg hebben ze mijn bloed onderzocht, fotos gemaakt, echo gemaakt van arm en hand en nog een of andere test voor de bloed druk te meten. Ook ben ik bij de Fysio geweest om te kijken of er iets bekneld zat..hier is allemaal niks uitgekomen en ik moest me maar melden als ik er echt last van ging kregen... Which is probably at this moment..
Ik loop al vanaf dag 1 met een raar gevoel aan de linkerkant van mijn hoofd, en heb er een aantal keren ook zo veel last van gehad dat ik gewoon echt ziek op bed heb gelegen. Opzich is dat rare gevoel wel te doen, het belemmert me vrij weinig maar de laatste dagen is mijn hand weer ontzettend stijf aan het worden en ook als ik mijn hand en arm nu normaal houd, begint het weer enigszins grauw en raar te worden. Het ene moment is dat rare kleurtje weg, en dan is het er weer. Wat wel blijft is die stijfheid en het gevoel in m'n hoofd begint ook weer erger te worden.. Moet trouwens ook zeggen dat het stijve en grauwe veel erger word als ik iets intensiefs ga doen.. in elk geval.. als dit erger wordt, moet ik dus weer naar de huisarts ben ik bang en dat is iets wat ik eigenlijk niet wil...
Als iemand zou weten wat dit kan zijn hoor ik dat echt heel graag..!
euh ik denk dat je het maar eens hogerop moet gaan zoeken! want dit klinkt niet al te best..
misschien dat een CT-scan meer wijsmaakt.. sterkte
edith2
Geplaatst: 07-06-11 12:50
Ik zou zeker de oplossing niet op Bokt zoeken! Dit klinkt wel serieus hoor. Misschien .... ..... geen idee! Dus, hup, naar het ziekenhuis en heel veel sterkte!