Ik word er nu echt gek van gewoon, ik heb blond stijl haar met een beetje slag. Maar het pluist enorm.
Ik heb al heel veel dingen geprobeerd maar het wilt gewoon nooit helemaal weg gaan.
Wat ik onder andere geprobeerd heb is: Allerlei haar cremetjes (hier word mijn haar alleen maar vet van maar het blijft pluizen)
Stijlen heb ik ook geprobeerd (doe ik af en toe ook gewoon, dit werkt ook niet tegen de pluis, ik weet overigens ook dat het heel slecht is voor je haar dus wil ik het niet te vaak doen en ook daarvan word mijn haar vet.)
Haar afspoelen met koud water heb ik ook wel eens gehoord dat het werkt, nee hoor mijn pluis blijft.
Mijn kapper heeft me de tip gegeven om een beetje haarlak te sprayen en dan je haar "plat" wrijven, ook dit werkt niet (of ik moet een halve bus haarlak opsprayen)
Milde shampoo helpt iets maar het blijft ontiegelijk pluizen.
Mijn haar föhnen hoef ik dus ook echt niet meer te proberen, ookal föhn ik het koud en van boven af, als het eenmaal droog is heb ik dan een kapsel ala suikerspin.
Zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen ben ik het nu echt zat en er moet verandering in komen

Bedankt voor het lezen