iti schreef:om even hierop in te gaan; ik doe lopend werk (per dag zon halve marathon !!!) en mij is, door een ARTS, geadviseerd om ten alle tijde versteviging aan mijn enkels aan te brengen, zeker met intensieve dingen zoals werken en met de paarden bezig zijn. Daarbij kan ik toch geen half jaar alleen maar op mn kont zitten? Op aanraden van een arts dus versteviging, en ik vraag gwoon wat goeie betaalbare opties zijn. Het is niet aan jou om te oordelen of ik problemen opzoek of onverstandig gedrag vertoon, ik zit elke avond met mn benen omhoog en koel het dan dus ook. Daarnaast heb ik een voetenmassagebad voor de bloedsomloop.
De arts adviseerde me om hoge schoenen aan te doen, echter heb ik erg moeilijke voeten ( erg klein, erg breed, en erg hoge wreef) dus vandaar dat ik het zo zoek.
sommige artsen gipsen ook nog steeds afgescheurde enkelbanden in... dat is ook niet zo bevorderlijk voor enkels. Om maar aan te geven hoeveel artsen weten over wat het beste is voor de mobiliteit en beweging van de gewrichten.
Anyway; ik blijf erbij dat advies van een fysio die het heeft gezien, je verhaal kent, en weet hoe je enkel er aan toe is meer zal uithalen dan advies van een willekeurige al dan niet fysio bokker
Braces haal je sowieso niet bij de winkel op de hoek, maar bestel je ook via de fysio/ergotherapeut