Gisteren ging ik nog even snel langs m'n shetlander om hem te poetsen, want zou daarna gelijk naar het strand gaan. Ik was dus op m'n slippers, heel dom ik weet het, doe ik normaal ook nooit! Ik stond dus lekker te poetsen en m'n pony viel half in slaap maar schrok toen van iets en sprong boven op m'n 2 tenen en bleef ook nog even staan..
Het deed echt heel erg zeer en heb hem gelijk onder de koude kraan gedaan. Er zitten beetje schaafwonden op maar verder niet heel veel last van gehad en gisteren gewoon hele dag gelopen en gezwommen. Maar nu is het beetje rood en zodra ik mn schoenen aan doe, doet het heel erg pijn en loop ik beetje mank. Als ik er over heen wrijf doet het ook best pijn. Verder als ik op slippers\sokken\blote voeten loop doet het helemaal geen pijn.
Het is beetje dik maar doet verder dus niet echt heel erg pijn. Zou ik voor de zekerheid toch naar de dokter moeten? Ik ben niet zo'n zeikerd die voor alles naar de dokter vliegt maar voor zekerheid misschien? Of zou ik het nog een paar dagen aan kijken
Laatst was op trauma centrum, dat als je op je puntje drukt en het doet erg pijn je wat gebroken had. En druk je gewoon boven op een teen en het deed pijn dat het gewoon een kneuzing was. Want als je voorop drukte dan schoven dus de 2 stukjes bot tegen elkaar en dat deed pijn. Weet niet of ik het zo goed verwoord, maar je kan het in ieder geval eerst uit testen...
Sabine_Duco
Geplaatst: 05-06-11 18:45
Als je vlak nadat je pony erop ging staan kon lopen en doen denk ik dat het niet gebroken is. Misschien gekneusd. Ik heb mijn teen een tijdje terug gebroken en de eerste paar dagen kon ik er echt niet op staan of lopen en ernaar kijken deed al zeer.
Ik zou de komende dagen wel even rustig aan doen. Misschien kun je het verstevigen met een sterke pleister zodat je tenen nog wel een beetje beschermd zijn?
Oke, ik tape mn teen anders wel aan mn andere teen vast en dan een pleister er omheen! Ik moet morgen toch de hele dag lopen op school in mn schoenen, dat zal wel minder zijn.