Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xRowina schreef:Ik hoop het ook! Dit is sowieso een wijze les voor mij, dit bewijst maar eens hoe snel zoiets kan gaan. Ik ben wel een beetje gerustgesteld door jullie reacties haha.

)
En als t niet weggaat, toch maar ff naar de dokter.. maar als t permanent is ben je de pisang, de ha stelde mn moeder voor (jaartje of 8 geleden geloof ik al hoor) dat als ze er echt vanaf wilde en er gek van werd, hij dr trommelvliezen kon doorprikken
Nou is mn dokter een rare hoor, maar kan me dus echt niet voorstellen dat iemand dan liever doof is.. 

amyz schreef:de ha stelde mn moeder voor (jaartje of 8 geleden geloof ik al hoor) dat als ze er echt vanaf wilde en er gek van werd, hij dr trommelvliezen kon doorprikkenNou is mn dokter een rare hoor, maar kan me dus echt niet voorstellen dat iemand dan liever doof is..
saarie schreef:Goeie tip: leer hiervan en wees voorzichtig met je oren. Je kunt tegenwoordig voor een tientje supergoede doppen op maat laten maken waar je alles perfect mee hoort maar je oren wel beschermt!
) amyz schreef:Mn moeder heeft ook een permanente piep, al heeft zij geen idee waar t van komt, ze heeft t al heel erg lang..
Die piep die je vrijwel standaard na t stappen hebt wordt geloof ik t ''geluid van de stervende zwaan'' oid genoemd (ooit ergens gelezen), die piep betekent namelijk dat er een beschadiging ziet. Piept t, zijn er tonen die je dus niet meer kunt horen (al heb je daar niet zo gauw last van hoor, maar t betekent iig dat je gehoor kapot gaat).
Idd niet meer zo dicht bij de boxen gaan staanEn als t niet weggaat, toch maar ff naar de dokter.. maar als t permanent is ben je de pisang, de ha stelde mn moeder voor (jaartje of 8 geleden geloof ik al hoor) dat als ze er echt vanaf wilde en er gek van werd, hij dr trommelvliezen kon doorprikken
Nou is mn dokter een rare hoor, maar kan me dus echt niet voorstellen dat iemand dan liever doof is..

Ben je mooi klaar mee...

Gewenning dus.