Ik ben op zoek naar mede-bokkers met rugklachten (tis wat waar je tegenwoordig op wordt uitgezocht he
). Ik ben een aantal jaren geleden lelijk van een pony gevallen en heb toen een klap op mijn nek en wervels gehad waardoor er toen zenuwen klem hebben gezeten ed. Daarvoor heb ik paar jaar bij de fysio gelopen en uiteindelijk was het over.
Nu zit ik met een ander probleem. Ik heb al sinds 2 weken een stekende pijn in mijn onderrug bij bepaalde bewegingen voorover. Ben vandaag bij de fysio geweest en blijkt dat mijn tussenwervelschijven te weinig ruimte hebben. Afijn, oefeningen meegekregen om mijn rug te ontlasten en het wat 'op te rekken' en volgende week weer terug komen. Paardrijden mag gelukkig weer, maar langzaam weer opbouwen. Dus ik ga er maar weer op stappen en daarnaast veel grondwerk doen.
Zijn er nog meer bokkers die iets vergelijkbaars hebben? En hoe gaan jullie hier mee om in combinatie met paardrijden? Misschien kunnen we elkaar wat tips e.d. geven

.
het zal voor mij dan heel veel stappen zijn en niet overbelasten.
Als ik eenmaal gebukt ben (ff doorbijten), dan gaat het wel, maar dan moet ik door datzelfde punt weer overeind... zelfde verhaal.