Probeer nog een keer stampij te maken, dat je het niet volhoud met de pijn, misschien dat ze dan toch nog ergens een gaatje hebben.
ik moet 30 keer per dag plassen (maar geen blaasontsteking) en kon (verwijzing 2 mei) ook pas 5 juli terecht, paar keer gebeld (aangezien ik volgende de tentamens beginnen en ik hierdoor sowieso al studievertraging oploop) en toen kon ik gelukkig toch afgelopen dinsdag al terecht, er was iemand uitgevallen. En ik had dan misschien wel geen pijn maar 30 keer per dag plassen en bijna constant aandrang hebben is ook echt zwaar vermoeiend en bovendien kan je nergens heen. Dus ik zou sowieso nog een keer in de telefoon hangen en verder proberen zo te leven wat zo min mogelijk pijn veroorzaakt (ik weet niet of dingen als bv kruik of veel liggen helpt, maar dat zou je dan gewoon voor die anderhalve week moeten doen).
Verder klinkt het mij inderdaad direct in de oren als iets van eierstok, maar 4 weken last daarvan is vreemd, als ze dan niks kunnen vinden, gek.
Maar als er geen onsteking gevonden is in je bloed, wat zou het dan in de darm kunnen zijn? (geen ontsteking lijkt mij?!)
Sterkte ermee in ieder geval en luister goed naar je lichaam voor wat je wel en niet kan en wat nu wel en niet prettig is.