zonne armband

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wispeltuur

zonne armband

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-11 16:00

Of althans, bij gebrek aan de juiste naam noem ik het de zonne armband :o
Mijn moeder had het een tijdje terug over een ideaal armbandje wat kan helpen tegen het verbranden in de zon. Het armbandje geeft aan wanneer je uit de zon moet, wanneer je je opnieuw in moet smeren en natuurlijk wanneer er niets aan de hand is.
Nu heb ik een beetje gegoogled maar de armbandjes die ik vind zijn er een stuk of 7 per pakje en je moet dagelijks een nieuwe gebruiken. Daarbij zijn deze van een soort plastic/papier want natuurlijk gigantisch gaat snijden lijkt me. En om het nog mooier te maken, je kan ze alleen uit amerika over laten schepen.
Mijn moeder beweert deze armbandjes gezien te hebben bij de etos oid. en deze waren niet van papier, daarbij waren ze iets van 6 euro per stuk?

Dus heeft mijn moeder nu gelijk of niet? Kom maar op met de reacties want ik wil niet liever dan zo`n armband! :D

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-11 16:12

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 17:46

Wauw wat handig!

Heb de site even bekeken.. volgens de nederlandse versie van de site zou het te koop moeten zijn in de DIO drogist en nog paar andere die ik niet ken :o ( drogistplein, ohra.. misshcien via verzekering te krijgen?..)
Ga er eens naar vragen als ik bij een DIO ben ;)

pres

Re: zonne armband

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 17:52