Allergisch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Allergisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 23:38

Hey allemaal.

De laatste tijd begin ik me toch af te vragen of ik niet ergens allergisch aan ben. Van mijn 7 tot mijn 14de was ik allergisch voor chroom en kobalt. Dit is rond mijn 14de gestopt. Mijn symptoom waren dan droge huid, met kloven en waterblaasjes. Nu, sinds een jaar lijd ik aan verschrikkelijke jeuk. Over heel mijn benen. Het stopt niet, en soms jeukt het zo erg dat ik me tot bloedens toe open krab. Meestal is dit ongemerkt. Nu sinds 2 maand begint opeens mijn oog te steken en pijn te doen. De tranen lopen dan over mijn gezicht.

De dokter vind niets, maar dit is toch niet echt meer leuk en aangenaam. Jullie soms een idee?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 09:40

Gebruik je een bodylotion oid op je benen? Ander wasmiddel/wasverzachter? Nieuwe kleren die daar heel strak zitten (broek, sokken)..
Hoe ziet de huid op je benen eruit als je er niet aan krabt?

Anoniem

Re: Allergisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 12:46

Nee, ik gebruik niet van producten etc. We gebruiken al jaren hetzelfde wasmiddel. Geen nieuwe kleren. Of het nu een spannende rijbroek is of een losse short. Mijn huid zit er normaal uit, maar van zodra ik eraan kom kleurt hij al rood. Zelfs zacht over wrijven zorg ervoor dat alles onmiddellijk uitslaat.