Zeer pijnlijke meisjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Zeer pijnlijke meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 06:46

Mijn meisjes doen nu een week verschrikkelijk veel zeer. Ze zijn opgezet en willen niet aangeraakt worden. BH's zitten helemaal niet lekker meer maar zonder ga ik door de grond.
Nou heb ik de laatste tijd flink wat last van stress(geen werk, moeten verhuizen, kerel die geopereerd moest, paard wat niet goed gaat) maar ik weet niet in hoe verre stress doorwerkt op de meisjes.

Verder heb ik geen symptomen van zwangerschap dus dat lijkt me heel erg onwaarschijnlijk. Maar gezien ik ook geen dokter renner ben vraag ik het hier eerst.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 06:56

als je echt iet zwanger kan zijn.....zou ik denken dat je gewoon ongesteld moet worden???
De reactie daarop kan verschillen per maand.
Stress kan altijd een reactie op het lichaam geven, ook dat kan per keer verschillen.

Woogy

Re: Zeer pijnlijke meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 07:14

ik word overigens niet ongesteld vanwege m'n spiraal en heb nu in totaal 6,5 jaar een spiraal dus denk zelf niet dat het daardoor kan komen.

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 07:22

Ik moest de eerste zin een paar keer doorlezen voordat ik er achter kwam dat je je borsten bedoeld...

Pijnlijke borsten waren bij mij mijn eerste (en enige) klacht bij mijn eerste zwangerschap. Een testje doen kan altijd...

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 07:26

Ik eb het wel eens als het buiten echt koud is.
Dan schuurt de bh te veel en krijg ik pijnlijke borsten maar je kan nu niet zeggen dat het koud is dus sorry kan je niet verder helpen.
Misschien een ontsteking ofzo????

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 07:26

heb je wel inmiddels een nieuwe spiraal? ik laat nu al iets langer dan een jaar alles door moeder natuur regelen en een paar dagen voor mijn feestweek heb ik zo'n vreselijke pijn :j

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 07:27

veel te actief werkende melk klieren kan het ook nog zijn.
Dat heeft mijn zus gehad en die was ook niet zwanger.
Ook zij stond wel onder extreem veel stress.
Ze hebben toen ook mamogram gemaakt vanwege het idee dat er een bultje zat.
gelukkig was het niks

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 07:47

ik heb in december 2009 een nieuwe spiraal gekregen en daar had ik de eerste paar maanden wel veel last van maar daarna helemaal niet meer. Zonder verga ik van de pijn elke maand tot op zo'n punt dat ik flauw val en de hele wereld onder kots. Daarom heb ik in eerste instantie een spiraal genomen. Ik heb weleens eerder wat zere tietjes gehad die iets opgezet waren maar zoals nu is het echt niet meer leuk. Ze knellen en heb enorme druk van binnen uit. Ze voelen niet uitzonderlijk warmen of kouder dan de rest van de tijd wat volgens mij bij een ontsteking wel zo is?
Misschien toch maar naar de HA...

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 07:52

Heb je een mirenaspiraal?
Die moet je om de 5 jaar vervangen, dan is het hormoon op.
Je zult ook niet de eerste zijn die zwanger wordt met een spiraal.
Zelf ben ik ook zwanger en had de eerste weken ook alleen zere meisjes (geweldige naam :D ) en verder niks. Testje zou ik zeker doen. (neem die van kruidvat eigen merk 2 voor 5 euro, zeer betrouwbaar)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 07:56

ga me nu wel zorgen maken. Een goede vriendin van mij werd ook drachtig door d'r spiraal heen. Heb inderdaad een mirena gezien die de minste allergische reacties en kunstmatige hormonen afstaan.
Ga ik binnenkort maar een test halen en op hoop van zegen dat het geen dracht is.
Iedereen verder bedankt voor de reacties.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 08:00

Ach, babyveulentjes zijn best lief hoor ;)
Toch sterkte en succes meis!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 08:36

Je meisjes gespannen en dan ben je bang dat je drachtig bent? Ik vind het heel grappig klinken :)

Maare gespanne borsten kunnen ook door de Mirena komen. Verder kan een testje geen kwaad.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 09:56

Ik dacht eerst: Noemen ze dat zo in Belgie??? Maar je komt uit Den Haag, worden vrouwen in Den Haag drachtig?? :+

Wanneer ben je voor het laatst gedekt dan? :+

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:03

Haha Suzanne, ik moest er ook zo aan denken :+

Nu even serieus, hoeft niets te betekenen die pijnlijke meisjes (hihi leuk woord).
Ik heb ookal even een spiraaltje, en had ook ineens uit het niets heel gevoelige borsten. Kon niet eens meer op mn zij liggen. Paniek alom, testjes gedaan, niets.
Naar de dokter geweest (want tja, je gaat vanalles bedenken, wie weet werken de testen wel niet ofzo), maar die zei dat dat wel ineens op kon komen, ook na maanden pas, bijwerking van een mirena.. Tenminste, dat is mij verteld. Eens in de zoveel tijd heb ik er weer even last van, en het verdwijnt bij mij ook weer zo snel als dat het op komt zetten..

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:07

Ik ben zelf aan de Yasmin-pil en heb de eerste paar maanden ook verschrikkelijk veel last gehad van de dames :') _O-
Daarna was het over, maar soms komt het weer even terug. Heb er tot nu toe nog geen duidelijke reden voor kunnen vinden... ben ook wel benieuwd waardoor het zou kunnen komen!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 10:10

Wanneer ben je voor het laatst gedekt? :+

Ik vind het zo grappig hoe jij alles verwoord :P

Zou maar een testje halen voor de zekerheid.. :)
Ik heb het jaren terug ook eens gehad, ik kon niet eens meer een BH verdragen..
Wat er aan de hand was weten we niet, maar weet wel dat ik 2 weken gigalast heb gehad.....

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 11:17

Ik zou in volle galop naar de drogist gaan voor een testje ;)

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 14:58

Suzanne F. schreef:
Ik dacht eerst: Noemen ze dat zo in Belgie??? Maar je komt uit Den Haag, worden vrouwen in Den Haag drachtig?? :+

Wanneer ben je voor het laatst gedekt dan? :+

Nou, nee dus :+ . Ik dacht ook, wat is er tegenwoordig mis met borsten?

Of een uier if you wish :') .

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 15:11

ik had ook last van mijn uiers toen ik drachtig was :')
toch even laten testen, ik heb koperspiraal en die mag ook maar 5j zitten :j

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 15:15

hahaha jij noemt ze ook meisjes ikke ook hihi!

mijn meisjes deden ook verschrikkelijk veel pijn en bh uitdoen was geen leuk grapje ookal zijn mijn meisjes mooi klein van stuk gebleven zonder was geen optie!

ze voelde aan als of ze 3 maten groter waren maar in t zelfde jasje zaten!

ik bleek na onderzoek bij de ha en zelfde dag in t ziekenhuis cystes te hebben die gelukkig van zelf zouden verdwijnen en dat deden ze (met als stimulans een hormoon tabletje)

ik zou voor de zekerheid hier ff je ha raadplegen want t hoeft niet te zijn dat je na de dekking drachtig bent geworden maar t kan ook wat anders zijn!

sterkte met je meisjes!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 16:51

ik kom trouwens op meisjes omdat er ooit een op seks beluste maat tegen mij zei 'zo...gaan de meisjes in de zon liggen'. Dat is blijven hangen, en gezien alleen meisjes die hebben... ;)...en dikke kerels...
En bortsen vind ik vervelend uitspreken dus hou het zelf altijd bij Tietjes of Meisjes :)
Laatste dekking is denk ik anderhalve week geleden, ik heb al langer zeer dus. Maar dan zou het van een vorige dekking komen.

Qua die cystes, waar zaten die? Ik heb ze namelijk door m'n Mirena wel op m'n eierstokken en die hebben lange tijd enorme steken in m'n zij veroorzaakt. Kan het zijn dat met het wisselen van m'n spiraal de cystes zich 'verplaatst' hebben?

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:57

Milly_ schreef:
ik had ook last van mijn uiers toen ik drachtig was :')
toch even laten testen, ik heb koperspiraal en die mag ook maar 5j zitten :j

_O-

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:09

Woogy schreef:
ik kom trouwens op meisjes omdat er ooit een op seks beluste maat tegen mij zei 'zo...gaan de meisjes in de zon liggen'. Dat is blijven hangen, en gezien alleen meisjes die hebben... ;)...en dikke kerels...
En bortsen vind ik vervelend uitspreken dus hou het zelf altijd bij Tietjes of Meisjes :)
Laatste dekking is denk ik anderhalve week geleden, ik heb al langer zeer dus. Maar dan zou het van een vorige dekking komen.

Qua die cystes, waar zaten die? Ik heb ze namelijk door m'n Mirena wel op m'n eierstokken en die hebben lange tijd enorme steken in m'n zij veroorzaakt. Kan het zijn dat met het wisselen van m'n spiraal de cystes zich 'verplaatst' hebben?

hihih bij mij ook al...... zou toch niet de zelfde zijn :D

bij mij zaten ze onder in t midden van t 1e meisje en de ander had ze opzij richting oksel genomen! bij mij was t wel een mogelijke bijwerking van de prikpil die ik gebruikte

tja t kan idd ook van een eerdere dekking zijn natuurlijk maar ben je ook moe ed want dat zijn toch ook kenmerken die heul veul mensen hebben...

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:40

hm......bij mijn eerste drachtigheid was ik juist heel erg fit.
Na het werpen was dat dan ook acuut over :+

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 19:16

ik ben niet moe, geen rare voedsel behoeftes, geen dingen die ik niet uit kan staan, geen emotie schommelingen, niet misselijk etc etc.
Ga van de week maar eens de HA bellen hierover.