Anderhalve maand geleden ben ik in Kansas van een paard gevallen en heb daarbij blijkbaar een smak op mijn enkel gemaakt. De fysio hier constateerde dat mijn enkelbanden waren gescheurd en hij heeft het een aantal keer ingetaped, tot ik 2 weken terug zei dat het eigenlijk wel lekker ging zonder tape nu (had het toen paar dagen niet om en het ging goed).. en dat ging het ook! Tot dat ik mijn werk in de supermarkt weer op begon te pakken deze week. Ik heb maandag 9 uurtjes gewerkt (vers gedeelte - vakken vullen etc) en sinds die dag is mijn enkel weer 2x zo dik en gevoelig
En heb gister ook weer 9 uur op gewerkt (waarvan 5 uur vakkenvullen en 4 met de kids op de opvang) Beetje stom van me, om geen rekening te houden dat 't vast nog niet goed genoeg hersteld is om al zoveel te werken.. en NET nu ik had toegestemd met wat meer uurtjes erbij, waarop ik op deze week uitkom op 33 uur!
(en dan werk ik daarnaast dus ook nog met kinderen, maar dan kan ik gewoon kleuren en bordspelletjes doen als ik dat wil)Oeps

Ik krijg de fysio nog niet te pakken, maar weet iemand met ervaring hiermee misschien hoeveel uur ik dit vakkenvul werk per dag mag doen met deze enkel?
Aangezien ik vandaag ipv 3 tot 9, van 12 tot 9 zou werken en ik dit sowieso graag terug wil draaien. (Hier heb ik werk gisteren gelijk over ingelicht en ik moet zo dus even bellen aangezien mijn leidinggevende er niet was, maar wil gelijk even info geven over hoeveel uur ik in principe maar mag werken hiermee.. want ik hoor van verschillende mensen dat zij hun enkel toen hadden overbelast en er na 5 jaar nog last van hadden)
Dus iemand enig idee?
En ik laat het sowieso weer intapen..
Je enkel kan het dus blijkbaar nog niet aan.
Maar het gaat prima hoor!