Na wandelen pijn bij plassen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xIrlijn

Na wandelen pijn bij plassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 18:47

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik voor het eerst een lange afstand gewandeld, waarbij we flink hebben doorgelopen. De laatste kilometer kreeg ik last van steken in mijn onderbuik, in de buurt van mijn liezen. Deze steken kwamen in korte vlagen, hiervoor heb ik hier nooit last van gehad.

Als ik nu naar de wc ga krijg ik een heel raar gevoel als ik plas. Ik kan dit niet goed omschrijven, maar op het eind voelt het alsof er een tampon in wordt geduwd. :') Een soort zeurende steek in mijn onderbuik (zelfs nog iets daaronder) die langzaam afneemt.

Heeft iemand hier wel eens last van gehad, of een idee wat dit kan betekenen?

denice

Re: Na wandelen pijn bij plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 18:49

Geen blaasontsteking? Moet je ook vaker plassen?

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 18:52

Ik moet niet vaker dan normaal naar de wc, en ik verga niet van de pijn bij het plassen (dit is toch wel zo bij een blaasontsteking?). In eerste instantie merk ik ook niks, maar naar het einde toe komt er ineens zo'n scheut zal maar zeggen.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 18:55

Ik heb dit ook wel eens.. vrij regelmatig. bij mij voornamelijk als ik het even heb opgehouden of als ik ineens heel nodig moet,, Voelt bij mij een beetje als een soort kramp in dat gebied..
Nu moet ik ook zeggen dat ik dat ook wel eens heb vlak voor een intiem moment zegmaar.. heel vreemd
Ik lees even mee...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 19:43

Is het niet gewoon spierpijn? Zeker de eerste keren dat je echt gaat wandelen kom je spieren tegen waarvan je niet eens wist dat je ze had :+ Helemaal als je flink hebt moeten klimmen of dalen.

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 20:00

Haha, dat heb ik ook, maar volgens mij is dit iets anders dan spierpijn. Dit zijn meer steken. Het zit echt ín mijn buik, ik kan het niet goed omschrijven. Alsof aan het einde van mijn urinebuis (?) iets vastzit.