Gisteren en vanmorgen had ik een beetje een vastzittende onderrug, dat neigde naar de rechterkant. Niet heel pijnlijk, dus ik ben gewoon naar de trein gefietst, en in Delft naar de uni gefietst. Daar op de fiets merkte ik zelfs dat de pijn een beetje verdween als ik rustig bewoog. Toen ik echter mijn fiets in het fietsenrek zette (tussenin dus moest naar voren buigen)(op zich geen hele zware belasting voor mijn rug, zou je denken) schoot me er toch ineens een pijnscheut door mijn rug! Het werd even zwart voor mijn ogen en ik kreunde van de pijn (erg genant
). Ik dacht dat het wel weg zou gaan, maar nee.. Kon nauwelijks goed lopen naar mijn lokaal, en eigenlijk elke zittende houding was onwijs pijnlijk.. mijn zeer aardige docent heeft me de laatste helft van de les toegestaan dat ik de les liggend op een tafel volgde
dat was wel erg prettig. Eenmaal thuis op bed gaan liggen, even geslapen onder een deken (ivm warm houden) en dat werkte heel fijn. Maar nu ik uit bed ben gekropen is er weer net zo ver terug..Mijn vraag, wie heeft er tips voor mij om het zo draaglijk mogelijk voor mij te maken? En dan zeker voor mij die onmogelijk plat rust kan houden (ben gewoon te druk
)Oh en ik had een zeer vol gepland hemelvaartsweekend maar dat kan ik nu ook wel op mijn buik schrijven denk ik
Alvast bedankt!!

. Maar goede tip voor als ik ooit mijn eigen paard aan huis heb staan

Beetje te hard gewerkt bij de paarden 
Serieus, geweldig! Even 2 minuutjes in de magnetron (o.i.d.) en dan lekker op de pijnlijke plaats leggen in je nek/rug. Dan kun je ook gewoon zittene n hef je niet heel de tijd plat te liggen
natuurlijk heb je zo dat soort dingen niet in huis. maar als je niks regelt doe je je jezelf tekort,mis wordt tzelfs erger
heb wel eens maanden amper wat gekund hoorr..