Ik kom er trouwens ook geen ons van aan ofzo, maar ik eet vanaf ik op sta totdat ik ga slapen.
'S ochtends bij het ontbijt brinta en 2 boterhammen. Dan bij de koffietijd chocomel en een koek en nog een boterham, dan de lunch 2 a 3 boterhammen, 'smiddags nog een koekje en soms wat fruit dan om 5 uur cola met pinda's of chips, dan eten en na het eten een ijsje en daarna thee met wat lekkers, drop of koekje of chocola wat er in huis is en dan als ik zoals vandaag laat op ben nog een paar crackers. Dat is zo'n beetje gemiddeld wat ik eet als ik thuis ben. Op school eet ik wel 3x boterhammen bij elke pauze en koop ik nog weleens wat.
Ik probeer echt al minder te snoepen, maar het is ook zo'n gewoonte. Als ik dan ook te lang niks eet krijg echt erge steken in m'n buik oftewel ik verwen mezelf dat ik er niet tegen kan om niks te eten. Ik word ook gewoon met honger wakker, hoewel ik dit vroeger nog erger had.
Moet ik mezelf nu gewoon gaan aanwennen af en toe een tijd niks te eten, hoe slecht is het? Mensen zijn natuurlijk geen prooidieren die de hele dag hooi kunnen eten haha..

)
Beste is gewoon groente, fruit, peulvruchten, noten en koolhydraatproducten. Geen suiker, geen eiwit. 
. Ik kan ook de hele dag snaaien en dan vooral zoet. Heel slecht is dat ik op de dagen dat ik de hele dag college heb iedere drie kwartier een kwartiertje pauze hebt. En ja dan eet ik altijd wat. Ik eet dus ontbijt voordat ik naar school ga, daar zo ongeveer ieder uur wat (en meestal zoet