Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar goed) Het is volgens mij heel verschillend bij iedereen. Gewoon even afwachten hoe 't gaat lopen. Misschien valt het wel reuze mee en inderdaad, luisteren naar je lichaam! Sterkte. xchanel01 schreef:ik heb/had het ook![]()
Was niet heel erg ziek van, laat het meestal ook nooit zo blijken af en toe wel eens overgeven en vooral heel erg moe, heb er niet te veel bij stil gezeten en ben gewoon doorgegaan met de normale dingen, wel rustig aan doen maar het wordt vanzelf minder! ben ook gewoon doorgegaan met paardrijden, alleen als ik echt moe was niet, ben wel veel afwezig geweest van school, maar dat komt omdat mn school op 12km afstand zit.
pff wel vervelend! succes ermee
Hebben jullie dat ook? rocymax schreef:Ik heb het gehad toen ik 13 was en zeer ernstig. Heb 3 maanden lang op bed gelegen met hoge koorts en moest ook een speciaal vetarm dieet. Als vitaminesupplement kreeg ik ook tai-ginseng en dat heeft ook geholpen. Maar ik ben er dus wel heel ziek van geweest en zelfs nu als ik iets zuurs ofzo bijt, dan doen die klieren toch weer zeerHebben jullie dat ook?
)