Volgende week woensdag is het dan zover voor mij dan moet ik naar de kliniek vlak bij Oldenburg die gespecialiceert is in borst kanker.
Morgen krijg ik definitief te horen of het goed of kwaad aardig is maar operatief wordt hij volgende week verwijderd.
Wat een klap krijg je dan in je gezicht zeg en wat er wel niet allemaal door je heen gaat is ook ongelooflijk. Stel dat er iets gebeurt en het niet goed afloopt ? Mijn kinderen van 7 en 10, en mijn vriend en alle andere dingen?????? Natuurlijk ga ik niet van het ergste uit maar het schiet wel door je gedachten heen. Zit nu op mijn werk maar kan me niet goed concentreren en ben er niet echt met mijn hoofd bij. Je probeert niks te laten blijken tegenover je kinderen en collega's en mmmhhh bevat het nog niet helemaal zelf. Een paar collega's zijn er van op de hoogte maar niet iedereen dat hoeft ook niet. Om het zo even van me af te schrijven doet ook wel goed en zenuwen ppppffffff verga van de zenuwen praat, typ en denk helemaal warrig

Morgen afwachten of het goed of kwaad is en dan gaat de molen verder draaien..........