Gister ben ik toch maar naar de huisartsenpost gegaan, want wat had ik pijn aan mijn oog en navel zeg, jeetje. Ik kon wel janken..
Nu blijk ik een oor ontsteking te hebben en een kleine navelbreuk.. Ik moet voor de navelbreuk naar mijn eigen huisarts, en dan moet hij beslissen wat er mee moet gebeuren..
Maar mijn oorontsteking, pfff.. Pijn, pijn en nog eens pijn.. Ik moet alleen pijnstillers slikken en dan moet het dinsdag over zijn.. Zo niet? Dan moet ik naar mijn eigen huisarts..
Is er nog iets waarmee het over kan gaan, want ik ga momenteel echt kapot van de pijn!
Liefs.
geerke
Geplaatst: 22-05-11 12:52
goh...dat klinkt niet goed Pijnstillers nemen en je bed in....hoe kom je nou aan een navelbreuk? (Of ben je net geboren? )
Ik ben echt geen type om de hele dag in mijn bed te liggen.. Maar probeer wel zo rustig mogelijk te doen..
Hoe ik aan mijn navelbreuk kom, heb ik geen flauw idee van als ik eerlijk moet zijn . Het doet iig. heel erg zeer, dat is 1 ding wat zeker is.. Maar maandag ochtend ga ik me weer melden bij de huisarts, om te zien wat mijn eigen huisarts ermee wilt doen.
oeh dat is niet lekker, navelbreuk is inderdaad niet fijn, ben er 2 keer aan geholpen. En daarna nog een keer om littekenbreuk te herstellen... Beterschap in ieder geval.