Love handles....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moelly

Love handles....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-11 10:27

Hai!

Nog meer mensen er last van? :')
Ik zelf ben vrij smal, maar heb van die enorme 'broden' op m'n heupen :+
Hoe kom je ervan af zonder veel af te vallen?

Cookies

Re: Love handles....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:29

Niet. Toen ik 52 kilo woog zaten ze er ook nog steeds.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-11 10:30

O, gosh..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:32

Je kan better belly gaan proberen! Ik doe het ook en ben erg tevreden. Ik heb zelf ook dat ik gewoon slank ben (maatje 38) en alleen dik ben bij m'n buik/heupen. Daarom doe ik dat want ik wil verder niet teveel afvallen, alleen daar! bovendien krijg je er ook een betere conditie van :D

je sport dan 3 keer in de week 30/40 minuten op een fiets/crosstrainer/loopband met deze warme band om je buik (die stimuleert extra vetverbranding daar)
Afbeelding

maar je moet dan natuurlijk wel een realistisch beeld van jezelf hebben ;)
edit: maar als je er nu zo uitziet als in je profiel dan heb je geen broden op je heupen :P dat zijn dan gewoon natuurlijke vrouwelijke vormen ;)
Laatst bijgewerkt door Ilsemarie op 21-05-11 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:32

De een heeft het erger dan de ander. Als jouw lichaam de genetische eigenschap heeft om het beetje vet dat je hebt daar op te slaan, dan spijt me dat heel erg voor je, maar dan zal je daar niks aan kunnen doen, zonder minstens 5-10 kilo af te vallen.
De een krijgt ze op de benen, de ander op de heupen, de buik, de rug, de nek. Het is voor iedereen anders, en als dat de primaire plek is waar jouw lichaam als eerst vet op slaat, zal je daar heel moeilijk vanaf komen.

EDIT: als ik trouwens in je profiel kijk valt het 100% mee hoor, er zijn mensen die 1000x meer te klagen hebben dan jij :+
Laatst bijgewerkt door Kitsolu op 21-05-11 10:35, in het totaal 2 keer bewerkt

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-11 10:33

maar met m'n buik is niks mis, alleen die 'broden'.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:34

Ik heb er totaal geen last van, alles blijft maar redelijk strak (maatje 34/36). Terwijl ik toch heerlijk kan genieten van lekker eten en een wijntje.
Maar daarnaast zit ik bijna nooit stil, ik beweeg veel, sport af en toe en eet eigenlijk ook wel erg gezond. :)

Ik denk dat je gerichte oefeningen moet gaan doen en moet gaan letten op wat je inneemt. Succes! :)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:35

Nou ik zit even je foto's te bekijken, maar ik zie niks. Waar zit het dan?

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-11 10:48

Cookies schreef:
Nou ik zit even je foto's te bekijken, maar ik zie niks. Waar zit het dan?

er is de laatste tijd erg veel bijgekomen :)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:49

Aha. Ik dacht al.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-11 10:50

maar ik eet echt niet veel vette troep ofzo, juist niet, eet (als m'n moeder ook mee eet) elke dag een salade..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:50

Gaan sporten :+
Als je wil dat je lijf strakker wordt moet je ervoor zorgen dat je spieren gestimuleerd worden.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:51

moelly schreef:
maar met m'n buik is niks mis, alleen die 'broden'.

als bij je buik niks zit gaat daar natuurlijk ook niks weg, maar dan pakt better belly je lovehandles wel goed aan. Je kan altijd eens advies vragen in een sportschool.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:51

Ik heb daar sinds kort ook last van , nooit gehad maar juist omdat ik slanker ben geworden zijn ze er gekomen. Eigenlijk valt het dus gewoon meer op doordat ik minder breed ben in de taille.

Die better belly, helpt die echt goed? Ze gebruiken die bij mij in de sportschool wie weet ga ik dat ook een keer gebruiken :)

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 10:53

Toen ik nog een stuk slanker was dan nu (een echte platte buik zat geen vet aan), toen had ik ze ook. Wel minder dan nu, maar ze zaten er wel helaas.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 11:27

Weg laten halen, is echt een permanente oplossing, komt nooit meer terug op die plaatsen. Even een investering maar de moeite waard hoor!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-11 11:54

Ik rijd 5 of 6 x per week, en doe aan hardlopen, ongeveer 3x in de week en dan een uur, maar meer sporten zit er qua tijd gewoon niet in. ik heb bij mijn buik lijntjes, dus daar is niks mis mee. zitten goede spieren :D .

Plastische chirurgie is niks voor mij.
niet banketstaaf bedoeld, maar dan laat ik ze liever zitten ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 11:55

moelly schreef:
Plastische chirurgie is niks voor mij.
niet banketstaaf bedoeld, maar dan laat ik ze liever zitten ;)

Oke. :)
Maar het is super simpel en handig. Zo gebeurd en je hebt er nooit meer last van.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 11:57

Ik denk dat 9 vd 10 vrouwen dat heeft. Dat hoort toch een beetje bij het vrouwelijke figuur.
Helaas wordt het vaak door een strakke broek of ondergoed extra geaccentueerd....

Geen idee wat je eraan kunt doen. Met sporten bereik je denk ik niet het gewenste effect.
Dan zou je misschien opzoek moeten gaan naar oefeningen om de spieren rondom je heupen te trainen.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 12:01

Ik heb ze ook hoor, maar als ik mijn broeken 1 maat te groot koop, valt het niet op en lijk ik best wel slank. Het probleem zit hem inderdaad met name in kleding. Waarom het in bvb. rijbroeken niet zo opvalt, is omdat de broek echt in je taille zit en het accent dus niet op je heupen word gelegd.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 12:20

Shahazai schreef:
Ik heb ze ook hoor, maar als ik mijn broeken 1 maat te groot koop, valt het niet op en lijk ik best wel slank. Het probleem zit hem inderdaad met name in kleding. Waarom het in bvb. rijbroeken niet zo opvalt, is omdat de broek echt in je taille zit en het accent dus niet op je heupen word gelegd.

Overigens hoeft het niet vet te zijn, ik heb brede benen met een maar een miniem laagje vet eigenlijk
netzo bij mijn heupen. Zijn gewoon goed gespierd waardoor ze breder zijn en als je dan al bredere heupen hebt :P

Dat van de kleren klopt echt, zowieso zijn mijn broeken altijd voor mijn taille een maat te groot maar voor mijn benen helemaal goed
omdat mijn benen nou eenmaal breder zijn dan mijn taille :')
Bij mijn rijbroek valt het ook eigenlijk nooit op en dat vind ik heerlijk, draag ook over het algemeen hoge broeken bijna nooit lage broeken
heb ik altijd zo last van bouwvakkersspleet 8-)

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 15:48

Als ik ergens echt een schurfthekel aan heb, is het wel mijn ruggespek. Ook ik ben smal, maar die gorigheid daar beneden... Zelf toen ik op m'n aller dunst was, had ik er last van.
Dit is gewoon genetisch bepaald en je kunt sporten tot je een ons weegt, maar als je daar je vetopslag hebt, dan komt het daar het snelst weer aan. En omdat je vet nodig hebt, zul je het daar dus hebben. Liposuctie overweeg ik al jaren, en het zou me niks verbazen als ik dat toch eens laat doen.

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 18:24

Dat is inderdaad voor veel vrouwen nu eenmaal onderdeel van het vrouw zijn ;) Let er op dat je goede broeken komt die niet te strak om je heupen zitten, daardoor vallen ze alleen maar op. De Levi's winkel heeft speciale 'curves'-broeken, die zijn echt voor vrouwen met precies wat vollere heupen, lovehandles of andere 'vormen' waardoor de normale, lage heup-broek te strak valt boven en er een soort cupcake effect ontstaat :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:20

Ondanks dat het niet specifiek over "afvallen" in gewicht gaat, maar wel om het wegwerken van lovehandles, plaats ik hier een slotje. Allerlei tips kunnen gevraagd worden in het centrale topic:

[MW] [Centraal] Diëten en afvallen