Slijmbeursontsteking

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiepejanie

Slijmbeursontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 19:48

Wie heeft er nog meer last van slijmbeursontsteking ( linkerschouder )

jokari

Re: Slijmbeursontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:52

ikke, chronisch, maar dan wel in mijn knieën. :D Geldt dat ook ? :)
Knieën ontzien, bij pijn dafalgan forte of desnoods diclofenac slikken en ijspak opleggen.

Toen het nog echt erg was, had ik steunverbanden voor rond mijn knieën, maar dan wel met een gat op de plek van mijn knieschijven, want daar verdroeg ik geen druk op.

Gelukkig is het de laatste jaren goed doenbaar, en weet ik ook wel wat ik moet laten om te vermijden dat het weer erger wordt.

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 19:55

Natuurlijk geldt dat ook haha, ik heb n paar nachten niet kunnen slapen, ik slik nu diclofenac en slapen gaat nu beter maar blijf de pijn wel houden, ik heb er al vaker last van gehad.

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:59

Ik heb het gehad een kleine 4 jaar geleden.

Ik heb er werkelijk alles aangedaan maar moest uiteindelijk toch geopereerd worden.

Voor meer info betreffende mijn verhalen kun je beter de zoekfunctie gebruiken.

Beterschap en sterkte ermee.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 08:20

Heb het aan een knie gehad, wat ik van de orthopeed en fysio moest doen, en ook goed helpt: Kwark-Wikkels: Kwark kopen, op een (koude, licht vochtige) handoek en op de plek van de ontsteking smeren en dan de handdoek eromheen wikkelen.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 08:28

Ik heb het ook gehad. Rechterschoudrr. Na een paar weken pillen slikken heeft de huisarts er een spuit in gegeven. Binnen een dag was de ergste pijn weg en na twee dagen had ik nergens geen last meer van.

Heb dus geluk gehad als ik dit zo lees.

Succes allemaal ermee :(:)

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 09:45

Ik denk dat ik het heb in mijn rechterschouder, durf er alleen niet mee naar de huisarts, omdat ik de spuiten ken die ze er dan inzetten, en ik ben als de dood voor naalden :o Heb het al meerdere malen heel heftig gehad, ging bij rust uiteindelijk wel over, maar de eerste keer duurde dat wel maanden. Nu lijkt het steeds korter te duren, omdat ik nu weet welke bewegingen ik wel en niet kan maken. Maar het blijft terugkomen, als ik het een keer voerbelast, zit ik weer een paar weken met een zzere schouder, waar ik absoluut niet op kan liggen, en slecht mee kan tillen. Lekker handig in de gezondheidszorg dus :+

Sanne25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 11:37

Hier ook eentje. 5x in de ene schouder en 6 x de andere schouder en 2 x mijn rechter heup. Die spuiten mag ik van de fysio absoluut niet helen. Gaan heel je gewrichten blijkbaar van kapot. Huisarts bevestigde dat maar hij zei ook dat je soms geen andere keus hebt.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:28

Huisarts nam mij niet serieus, als hij mijn arm wilde optillen en het ging niet hield ik hem volgens hem tegen. Ik zei hij gaat echt niet verder,uiteindelijk via een oogarts een verwijzing gekregen voor ziekenhuis.Na een spuit ging het veel beter.