15kg vermagerd, hoe verder en hoe striemen weg krijgen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prestige___

15kg vermagerd, hoe verder en hoe striemen weg krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 20:20

Hey!
Ik ben nu op bijna drie maanden tijd 15 kg vermagerd :)
Geen speciaal "dieet" ik noem het eerder een levensaanpassing, veeeeeel sporten en gezond eten !
Ik merk nu ook dat het super moeilijk is om nog verder af te vallen.. graag zou ik nog 10 kg vermageren..
Kan het dat ik gewoon niet meer kan vermageren? Of gaat het nu gewoon erg traag gaan?
Ook nog tips gevraagd voor striemen.. ze zijn al veel verminderd door een zwangerschaps creme..nog iemand tips?

Fellow

Re: 15kg vermagerd, hoe verder en hoe striemen weg krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 20:30

Ten eerste moet ik zeggen dat ik het knap van je vind dat je zoveel bent afgevallen. Mijn complimenten, mij zie je dat niet doen, haha :)

Wanneer je gewoon goed doorgaat met sporten, en steeds wat meer van jezelf gaat vragen, denk ik dat die 10 kilo er nog wel af gaat. Gewoon zo doorgaan dus!
Over de striemen kan ik je geen tips geven...

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 20:32

misschien hele vervelende vraag maar hoe zwaar was je dan?? mijn gevoel zegt dat 25kg zooo veel is.
en die striemen krijg je die niet weg met buikspieren te trainen?? jah zelf heb daar weinig ervaring mee :)
maar dat zegt mijn gevoel succes teminsten

en de foto`s die ik zie dan vind ik 25kg wel super veel!!
Laatst bijgewerkt door pinkie87 op 20-05-11 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 20:35

Ehm...Maar je bent 15? Heb net even in je profiel gespiekt, maar je bent beslist niet dik o.i.d. dus ook ik vind 25 kilo echt heel veel!

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 20:36

probeer bio oil voor de striemen, goed smeren!
volgens mij zal het ook bij je striemen helpen! :j
probeer trouwens niet teveel te willen he....
Laatst bijgewerkt door iloonaa__ op 20-05-11 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 20:36

De stelregel is: hoe dikker je bent, hoe sneller het gaat! Ook niet vreemd, want dan kun je het missen.

Ik weeg nu bijvoorbeeld 57 kilo en ben bezig nog 2 kilootjes eraf te krijgen, iets wat me moeite kost en waarvoor ik regelmatig moet sporten. Maar een vriend van mij die is flink dik, en die had er binnen een week 5 kilo vanaf alleen al door zijn levensstijl te veranderen (minder snacken en cola drinken).

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 20:38

Ik heb zelf ook striemen, ik heb gehoord dat je ze nooit meer wegkrijgt! :(
Helaas, mag ikj vragen waarmee ze precies bij jou minder zijn geworden? ( kan dat via pb?)
Ben namelijk zelf op dieet :p
Ben nog maar 2 kilo kwijt, maar ach bn ook nog maar 2 weken bezig.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 20:38

Pff zou je me geen tips willen geven :+ ERRUG KNAP!
ik wil er ook ong 15 kilo af :+ maar hoe geen idee!
Die striemen; misschien van die speciale crème?

x

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 21:39

Het is heel ongezond om 15kg af te vallen, zeker in 3 maanden tijd, en als je inderdaad in de groei bent.

Afvallen kan/doe je het beste met een hele goede dieetist, die je goed begeleid tijdens het afvallen.

Striemen trekken soms na jaren pas weer weg... Hoe meer je smeert, hoe kwetsbaarder de huid is.
Evt. kan je met creme smeren wat zwangere vrouwen ook smeren.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 22:13

Zo jij bent echt mega veel afgevallen. Als je zo snel afvalt door alleen je levensstijl aan te passen dan zou ik toch even kijken of je wel gezond bezig bent.

Striemen trekken eigenlijk nooit echt meer weg. Die blijf je altijd zien maar ze zullen wel in de loop der jaren minder worden. Zo nu en dan de huid insmeren is goed om de huid soepel te houden.

kippetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:00

striemen zijn als je ze krijgt vaak rood en lelijk, zoals die van mij tijdens de zwangerschap. Maar ze "verbleken" in de loop van de tijd. Ze worden dan witachtig, en daar heb ik mezelf nooit meer aan gestoord. Misschien is het een troost voor je dat ze dus een stuk minder opvallend worden?

Groetjes Kim

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:13

striemen gaan niet weg, dat is littekenweefsel, ze kunnen wel nog minderen. Goed je huid hydrateren en gezond houden en eventueel een littekenzalfje er op?
Vroeger verkochten ze madecassol. Ik zweer echt bij die zalf maar hier in belgie wordt het niet mee verkocht helaas.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 16:15

Poeh, je bent nog maar 15, volop in de groei en dan wil je 25 kilo verliezen?
Op de foto's in je profiel zie je er gewoon goed uit. Nog eens 10 kilo eraf lijkt me wel heel veel.
Mag ik vragen hoeveel je op dit moment weegt? :) Vorig jaar had je namelijk ook al een topic geopend en waar uit bleek dat je dieet alles behalve gezond was.

Dieettopics/topics over vermageren onder de 18 mogen overigens niet op bokt.

Prestige___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 04:12

foto's zijn ook foto's he :) beetje bedrog.. geloof mij ik ben niet zo een kind van 15 die aandacht en anorexia wil haha.. 15kg lijkt ook zoooooo veel, ik dacht dat als ik 8 kg zou vermageren het een wereld van verschil zou zijn..ik zou niet echt kunnen inzien waarom ik niet gezond bezig ben? is 15 jaar zijn en overgewicht hebben niet ongezonder dan ? :) ik eet gezond, en af en toe eet ik wat ik wel.. verder sport ik veel.. dus ik denk niet dat ik slecht bezig ben..

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 08:25

Prestige___ schreef:
foto's zijn ook foto's he :) beetje bedrog.. geloof mij ik ben niet zo een kind van 15 die aandacht en anorexia wil haha.. 15kg lijkt ook zoooooo veel, ik dacht dat als ik 8 kg zou vermageren het een wereld van verschil zou zijn..ik zou niet echt kunnen inzien waarom ik niet gezond bezig ben? is 15 jaar zijn en overgewicht hebben niet ongezonder dan ? :) ik eet gezond, en af en toe eet ik wat ik wel.. verder sport ik veel.. dus ik denk niet dat ik slecht bezig ben..

Tsjaah, dat vraagt denk ik om een foto hoe je er helemaal uit ziet momenteel.
Wat is je lengte en gewicht?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 09:00

Afvaltopics onder de 18 jaar zijn inderdaad niet toegestaan. Aangezien TS nog geen 18 is, sluit ik dus dit topic.