Reuma , wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sammielola13

Reuma , wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 17:30

al lange tijd (maanden) heb ik last van paars/rode/geelwitte handen en ook bulten dus,
maanden geleden heb ik onderzoeken gehad,bloedonderzoeken gehad en daar bleek uit dat er reuma-eiwitten in mn bloed zaten. dit kon het zijn maar ook niet, ze gaan uit van wel ivm mn klachten.

erg pijn in mijn handen, voeten en polsen.
slik nu bloeddrukverlagers zodat het bloed beter kan doorstromen maar daarmee is de pijn niet weg.

wie nog meer.. :(:) ?

Gentleman

Re: Reuma , wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:01

Ik heb sinds 2 jaar artritis in mijn voeten, rechterknie en sinds een week ook rechterhand. En ziekte van bechterew (ook een reumasoort) sinds mijn 25e. Ben nu 35 en voel me in een lichaam van iemand van 85! ;-) Ik zie dat je nog jong bent, weten ze al zeker dat het reuma is? Wel balen voor je, maar je hoeft het paardrijden niet op te geven, doe ik namelijk ook niet!

Sammielola13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 19:02

Gentleman schreef:
Ik heb sinds 2 jaar artritis in mijn voeten, rechterknie en sinds een week ook rechterhand. En ziekte van bechterew (ook een reumasoort) sinds mijn 25e. Ben nu 35 en voel me in een lichaam van iemand van 85! ;-) Ik zie dat je nog jong bent, weten ze al zeker dat het reuma is? Wel balen voor je, maar je hoeft het paardrijden niet op te geven, doe ik namelijk ook niet!

das balen ! ;s
ze gingen er wel van uit ivm de pijnen etc.
paardrijden zal ik ook echt nooit nooit nooit opgeven haha /3

Gentleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 19:23

Er zullen best bokt lezers zijn die reuma hebben en het niet meer kunnen, maar bij mij gaat het nog enigszins wel. Ik stap op met krukje en stap ook weer met krukje af. Iedereen helpt me gelukkig, van het halen en brengen van mijn paard tot en met het zadel opleggen. Echt super van mijn stalgenoten!
En het rijden zelf voelt net als zwemmen, ik beweeg mijn gewrichten wel, maar belast het niet. Dus ik hoop voor jou dat het ook zo uit gaat komen! Succes...!