Iedere keer als het lekker of beter weer is moet ik altijd oppassen met wat ik op mijn huidje smeer
Ik ben heel getint, heb indonesisch bloed
en niks gevoelig.. Alleen zodra ik sommige producten op mijn huid smeer, ga ik alleen maar krabben, zwel ik helemaal op, en moet ik helemaal plat liggen op bed voor een uur, en om de zo veel tijd me nat spuiten met een plantenspuit
ieder jaar hetzelfdeIk heb het vooral het ergste in mn nek, achter mn oren, polsen en borst
Het allerergste heb ik het bij parfum, en al helemaal bij (de o zo lekker ruikende!!!) J'adore van Dior parfum. Ik spoot hem eens op (van een vriendin) een klein beetje in mijn nek, en polsen. na 5 minuten zaten de rode bulten tot op mijn wangen en borsten en beide armen ook helemaal rood. Ik bleef maar krabben, ging gewoon niet weg.
En ook nog bij heel veel andere producten. Echt vreselijk is dat.
Weet iemand misschien of je hier een soort smeerseltje voor hebt... ? vaseline werkt alleen op de kleine en ergste plekken, en ook maar weinig, het kalmeert voor 5 minuten..
greetzzz
) maar echt rood of gezwollen wordt het niet. Ik zou even langs de huisarts gaan om je te laten testen op allergie
heb doktersangst.... en ja het is alleen in de zomer