Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had wel een geweldige ortho
als het gaat bloeden en pijn doet is het omdat je niet goed gepoetst hebt, dan is het ontstoken
helemaal glad. En bij mij leek het ook alsof al mijn tanden los zaten, maar dat werd allemaal steeds minder.

Marit schreef:Ze halen eerst het draadje weg wat tussen die slotjes verbonden zit. Dan de elastiekjes eraf en dan de slotjes eraf. Dan worden je tanden schoongemaakt met een soort schraperdingetje. Als alles er dan af is voelt het net alsof je alleen maar tandvlees hebthelemaal glad. En bij mij leek het ook alsof al mijn tanden los zaten, maar dat werd allemaal steeds minder.
Ik zou zeggen, verheug je erop![]()
En natuurlijk de hele dag in elke spiegel kijken die je tegenkomt met een huge smile
Verwacht trouwens niet dat iedereen het ziet. Ik kwam ook breed lachend de klas binnen en ongeveer 2 mensen merkte dat mijn beugel eruit was. Ik was erg teleurgesteld
zo raar hahaha.
, terwijl er juist niks meer opzat.
LittleRose schreef:Bij mij hebben ze het ook allemaal losgeknipt toen.
Vond het heeeeel raar voelen toen die eruit was, had het idee dat er een dikke laag was op me tanden zat, terwijl er juist niks meer opzat.
Krijg je wel een draadje achter je tanden? Heb van veel mensen gehoord (en zelf gezien) dat als ze niet zo'n draadje hebben de tanden na enige tijd weer scheef gaan staan.
net of je zo'n hockeybitje in hebt, niet normaal :}