Op het moment kan ik namelijk niet opstaan zonder tranen over mijn wangen te hebben lopen, ik kan niet gaan zitten, ik kan niet liggen en ik kan niet staan. Ik kan niks oppakken vanaf de bank en de grond kom ik al helemaal niet bij. Ik krijg mijn schoenen niet aan, kan geen sokken aantrekken, met andere woorden: ik kan niet bukken, zelfs mijn haar voorover gooien lukt niet (heel fijn met haren afdrogen
). Mijn hele onderrug zit vast, de pijn straalt helemaal door naar mijn linkerbeen en aangezien ik nog eventjes in Letland zit, moet ik het zelf zien op te lossen. Ik heb nooit eerder last van mijn rug gehad, of in elk geval niet in deze mate. Heeft iemand tips om het op te lossen/minder te maken? Ik moet morgen namelijk weer 10 kilometer fietsen over dezelfde geweldige wegen om vervolgens de hele dag op stenen en op de grond te gaan zitten en daarna weer terug te fietsen
.... Oh, normaal kan ik trouwens zelf mijn rug kraken als het vast zit, maar dat lukt helemaal niet nu, dus dat is helaas geen optie. Het is ook al gemasseerd, maar dat deed zo'n ontzettende pijn dat ik dat niet nog een keer laat doen.
Dus, tips? Oplossingen? Help?
. Pijn straalt trouwens door tot ongeveer een centimeter of 10 boven mijn knie.
Ik zal straks eens kijken of ik ergens een glazen fles vandaan kan toveren. Bedankt voor de tip!
Ik ga het niet zo op mijn rug leggen hoor. Kruiken hebben ze denk ik alleen in de stad, daar ga ik niet meer heen voor ik terug ga naar Nederland, helaas!
daar heb ik geen tijd voor