Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

oOoKellyoOo schreef:Ik hoop het ooki echt, ik word er echt zo ..... van, men zegt een kindje krijgen doet meer pijn, nee hoor wat ik nu voel is voor mjn gevoel 3 keer erger, mischien doordat het nonstop is en dat ik op ben , maar het is onbeschrijfelijk en moeilijk uit te leggen die pijn
Alleen zaten er bij mij nog 2 profs bij
. Ik ben daar geweest voor mijn PD, en helemaal pijnvrij ben ik niet maar dit is voor mij wel te handelen. Ik zit al op 300mg tramadol per 24 uur, ik wil er niet nog meer bij hebben. Ook wil ik nog kinderen en dan zal ik mijn medicatie af moeten bouwen, dus ik "bewaar" de blokkade voor die periode
Ik heb trouwens idd ook nog fybro maar dat stelt weinig voor in vergelijking met de PD
oOoKellyoOo schreef:Heb vandaag eindelijk de brief gekregen van mastricht. Ik heb dinsdag een afspraak bij Prof. dr. m. van Kleef, hij is hoofd anestelogie en nog een hoop titels dus beter kan ik het niet treffen denk ik zo .
Het is een 'nieuwe' afdeling in het AZM spine and pain centrum, gelegen op de afdeling orthopedie.
Ik ben benieuwd en hoop dat deze man mij goed kan helpen, hij werkt trouwens ook nauw samen met de artsen in Belgie, maar ook verder wereldwijd!
@chocobroodje jij loopt ook al jaren met je rug he, meende me iets te herinneren dat je reuma of iets dergelijks had/heb? of vergis ik me nu