Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dit is net zoiets, misschien is het wel waar.
Door wie wordt jij behandeld, sickesz zelf? Ik door Holan. Heb van hem ook een boekje gekregen hoe je met je rug om moet gaan.
lissie23 schreef:Ik word op het moment ook behandeld bij Sickesz. Mijn rug en nekwervels worden rechtgezet.
Dan kom je van je klachten af. En daar gaat het om.
Dat is niet voor niks. Dus ik weet niet hoe serieus je die methode moet nemen. Ik zou het er niet op gokken. Een WK is niet zomaar wat. verootjoo schreef:lissie23 schreef:Ik word op het moment ook behandeld bij Sickesz. Mijn rug en nekwervels worden rechtgezet.
En zij vertellen je dat je wervels scheef staan? Erg bijzonder... wervels staan nooit scheef, tenzij na trauma, ziektebeeld. En dan kun je ze al helemaal niet manueel 'rechtzetten'. Hooguit staan ze wat geblokkeerd, maar dan zie ik niet in wat deze man kan wat de fysio niet kan.
Kwakzalverij imo... maar als je denkt dat het werkt, werkt hetDan kom je van je klachten af. En daar gaat het om.
maar autisme en schizofrenie behandelen vanuit de WK. Mwa... dan hebben ze denk ik de laatste paar jaar de wetenschap niet zo goed bijgehouden
Maria Sickesz, de grondlegster, is bovendien vorig jaar geschorst als artsDat is niet voor niks. Dus ik weet niet hoe serieus je die methode moet nemen. Ik zou het er niet op gokken. Een WK is niet zomaar wat.
lissie23 schreef:Dat meerdere aandoeningen bijvoorbeeld door scheefstand van wervels kan worden veroorzaakt, wekt wel mijn intresse. Ik heb geen bewijs dat het zo is, maar ook niet dat het niet zo is.
Ik bedoelde het niet gemeen hoor. Citaat:Scheefstaande wervels, zo wordt het idd in de volksmond genoemd. Maar daar lijkt het imo erger mee dan het is. Geblokkeerde wervels is het juiste woord. En ik neem aan dat je fysio dat bedoelde Ik bedoelde het niet gemeen hoor
lissie23 schreef:Citaat:Scheefstaande wervels, zo wordt het idd in de volksmond genoemd. Maar daar lijkt het imo erger mee dan het is. Geblokkeerde wervels is het juiste woord. En ik neem aan dat je fysio dat bedoelde Ik bedoelde het niet gemeen hoor
O gelukkig, nekharen liggen weer plat, maar ik heb ze wel allemaal weer recht moeten kammen![]()
Okee, misschien heb je gelijk.....
Maar geloof jij bijvoorbeeld in Reiki en dat soort dingen en heb je er ervaringen mee?
De reguliere geneeskunde vind de alternatieve geneeskunde over het algemeen maar kwakzalverij.
Maar als je daadwerkelijk in het alternatieve circuit iets hebt meegemaakt, wat gewoonweg bijna niet te verklaren is, maar dat je wel van je klachten af bent...
Het bewijs is soms erg moeilijk te leveren
maar dat vind ik juist wel leuk