Ik ben zelf in november heel hard van een paard gevallen en had daarbij 2 ribbben, schouderblad gebroken
en een scheurtje in het kraakbeen van mn schouder waar ik binnenkort nog voor geopereerd moet worden.
Harde klap dus maar aangezien het al mei is en ik nog steeds mijn ribben vaak nog erg voel vroeg ik mij af of dit
normaal is. Volgens de artsen kon het herstel lang duren dus ik was al voorbereid, maar vind het nou wel heel lang duren
echt heel sneu. Hij zei dat hij liever gebroken ribben had omdat dat minder pijnlijk zou zijn... maar of het waar is weet ik niet
wow dat is wel heel pittig.... en duurt idd wel heel erg lang 
Vervolgens lees ik dat boek, zoek het juiste drukpunt bij mezelf en masseer dat los: pijn weg! voor het eerst in weken.. dat was een opluchting, dat kan je je niet voorstellen.
) en mijn sleutelbeen gebroken. Maar dat viel toch echt in het niet bij mijn gebroken ribjes. De eerste 5-6-7 weken heb ik er echt onwijs veel last van gehad, waarvan ik de eerste weken ook echt totaal niks kon. Toen werd ik ook nog gezegend met een flinke verkoudheid, dus dat was helemaal dolletjes. Not.