Om kort te gaan:
Ik loop nu zo'n 5 jaar met klachten.
3 jaar geleden naar de dokter gegaan (eindelijk), doorverwijzing voor cesartherapie gekregen.
Nooit iets mee gedaan.
En toen, sinds een half jaar geleden:
Dokter --> cesartherapie, hielp niet, vermoeden fibromyalgie --> dokter --> fysio/chiropractor, hielp niet en vermoeden hypermobiel en fibromyalgie --> dokter --> doorverwezen naar reumatoloog.
Maar.... die doorverwijzing naar de reumatoloog ligt al 3 maanden op mijn bureau, maar ik durf niet te bellen
Sowieso heb ik nogal last van belangst, maar ik vind het ook doodeng om naar de reumatoloog te moeten

Ziekenhuis en weer al die vragen en onderzoeken en en bleeeeeh...
DUS: wie geeft mij een schop onder mijn hol zodat ik morgen eindelijk eens die reumatoloog bel?

Ik ben vorige week voor het eerst geweest. Ik moest sowieso even nadenken waar ik heen wilde, hier waren wel wachttijden, de kortste was 21 dagen. Reumatoloog heeft inderdaad geluisterd naar de klachten en daarna onderzoekje gedaan, moest wat dingen bewegen en zeggen of het pijn deed. Daarna door naar een andere afdeling om foto's te laten maken, bloed te laten prikken en anderhalf uur later stond ik alweer buiten
) die al ruim een half jaar klaar ligt