Ik weet niet zeker of het hier goed staat, maar ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met een doppler voor eigen gebruik? Hierbij doel ik met name op de cheap-ass versie van een paar tientjes, en niet de professionele versie die boven de 100 euro kost. Het lijkt me namelijk erg leuk om zo'n ding te hebben mits deze naar behoren werkt. Vaak is het toch zo bij dat soort dingen dat de goedkopere versies niet goed werken, bijvoorbeeld slecht geluid hebben of na 2 minuten stuk gaan of iets dergelijks.
En ondanks dat het niet zo gek veel geld is vind ik het toch zonde om aan zoiets voor niets geld uit te geven. Natuurlijk kun je altijd pech hebben en ondanks goede ervaringen van anderen een kat in de zak kopen, maar ik hoop met jullie hopelijk positieve ervaringen iets meer zekerheid te hebben. Dus: Wie heeft er zo'n ding gebruikt, of kent iemand die er een heeft en wil zijn/haar ervaringen met mij delen
? Ik zou het fijn vinden als jullie erbij zetten waar jullie hem gekocht hebben, en voor hoeveel geld.
alvast bedankt en brand los zou ik zeggen!
). Werkte echt super en heb bij 10 weken het hartje zelf gehoord
. En ik maak me ook regelmatig zorgen of alles nog wel goed gaat en dergelijke, niet dat daar echt een aanwijsbare reden voor is, maar ik denk dat de meeste mensen dat wel zullen hebben. Bij die Angelsound dopplers zit er trouwens een kabeltje bij waarmee je het met je computer kunt opnnemen, is wellicht duidelijker dan de telefoon. De recorder van mijn telefoon is in ieder geval echt bagger haha.