Wie o wie herkent deze symptomen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suzotje

Wie o wie herkent deze symptomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 18:13

Hallo allemaal,

Ik lig hier op dit moment met 38.5 graden koorts op de bank, zere keel hoofdpijn en noem het maar op.
Hier maak ik mij echter niet zo druk om, meer om wat anders.
Mijn handpalmen zijn warm, rood en tintelen(jeuken), ook mijn voeten beginnen nu!

Wie o wie weet waar dit op kan duiden?

Liefs!

Mars

Re: Wie o wie herkent deze symptomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:17

Heb je misschien een droge huid? De huid op je voeten/handen is vaak wat gevoeliger en met het warme weer van de laatste dagen heeft je huid soms een extratje nodig.

suzotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 18:18

Mas schreef:
Heb je misschien een droge huid? De huid op je voeten/handen is vaak wat gevoeliger en met het warme weer van de laatste dagen heeft je huid soms een extratje nodig.

Smeer elke dag me handen in met creme. Me moeder dacht dat het een allergische reactie was, maar die creme gebruik ik vaker. Koorts etc had ik al. Maar sinds vandaag pas die rode handen!

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:19

Zonne-eczeem?

suzotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 18:20

gabjj8 schreef:
Zonne-eczeem?

Krijg je dat alleen op je handen? Ze zijn ook gloeiheet!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:22

Een allergische reactie kan ook van andere dingen komen. Zie je ook een uitslag of kleine rode puntjes op je handen/voeten?

suzotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 18:23

Mas schreef:
Een allergische reactie kan ook van andere dingen komen. Zie je ook een uitslag of kleine rode puntjes op je handen/voeten?

Nee, ze zijn gewoon vuurrood. Het voelt alsof je lang in de kou heb gelopen en ze dan te snel opwarmt. Snap je?

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:26

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:27

Een allergie kun je ook opbouwen he, dus het kan best van die creme komen...
En anders morgen ff contact opnemen met de HA

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:28

Ik snap hem :j
Wat je kunt doen is je handen/voeten koelen. Hou goed in de gaten of je koorts tijdig zakt en of je uitslag krijgt op je handen/voeten. Als het niet minder wordt zou ik morgen voor de zekerheid je HA even bellen.

Door je verhoging is je lichaam warm en warmte voert je lichaam meestal af via handen/voeten. Je zweetklieren raken geprikkeld en dat kan warmte/jeuk geven. Het kan echter ook wat anders zijn, dus hou het goed in de gaten.

suzotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 18:45

gabjj8 schreef:

Volgens die test heb ik geen handeczeem.

Nienke89 schreef:
Een allergie kun je ook opbouwen he, dus het kan best van die creme komen...
En anders morgen ff contact opnemen met de HA

Oke, nou zal het in me achterhoofd houden! Ja als het morgen niet over is moet ik van moeders ook even langs de HA!

Mas schreef:
Ik snap hem :j
Wat je kunt doen is je handen/voeten koelen. Hou goed in de gaten of je koorts tijdig zakt en of je uitslag krijgt op je handen/voeten. Als het niet minder wordt zou ik morgen voor de zekerheid je HA even bellen.

Door je verhoging is je lichaam warm en warmte voert je lichaam meestal af via handen/voeten. Je zweetklieren raken geprikkeld en dat kan warmte/jeuk geven. Het kan echter ook wat anders zijn, dus hou het goed in de gaten.

Met koelen ben ik bezig, brandend gevoel neemt af, maar als ik stop is het ook zo weer terug. Oke, nou me ouders dachten dat het ook misschien pfeiffer kon zijn aangezien me zus dat had tot 2 maanden geleden. En aangezien ik vanaf donderdag weer beter was, had geen koorts meer, ben ik gister uit geweest en alcohol gedronken. Volgens me vader kan het dan zijn dat dat op me lever is geslagen! Maar iig bedankt!