Misselijk/duizelig door oorbellen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Misselijk/duizelig door oorbellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 02:08

Ik draag al sinds mijn 4e jaar oorbelletjes, ben begonnen met kleintjes en tot een jaar terug droeg ik ook van die grotere hangers.
Heb ook een leuke verzameling oorbellen aangelegd, voornamelijk met edelsteentjes, hartstikke leuk allemaal...

Alleen heb ik sinds een jaar dat ik er niet meer tegen kan om iets in mijn oren te hebben. Het gaat een half uurtje wel oke en dan word ik draaierig, misselijk, en voel me gewoon niet lekker. Kan me ook minder goed concentreren. Is er nog iemand die dit heeft en kan ik iets doen waardoor dit verdwijnt, want het is zo zonde van mijn oorbellen collectie :+

Het nare gevoel is erger bij oorhangers dan bij knopjes. Ik heb niet het idee dat ik allergisch ben voor bepaalde materialen want ik draag ook gewoon armbandjes en dat gaat gewoon prima..

Melissa_101

Re: Misselijk/duizelig door oorbellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 02:15

hmm ik had vroeger , als er oorbellen werden ingedaan dat ik er zelfs van flauwviel, zo misselijk en draaierig werd ik ervan :P dicht laten groeien en opnieuw laten schieten.. nergens geen last meer van! ws zat er een zenuwtje ofzoiets...

maarja als dat zo was dan had je dat al wel gelijk neem ik aan:S

anneliesdj

Re: Misselijk/duizelig door oorbellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 02:31

Zijn je oorbellen groot? Misschien hindert het je evenwichtsorgaan?
Lijkt me wel het meest logisch aangezien het ook erger is bij grotere oorbellen.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 02:53

Nee, echt groot zijn ze niet... kleine hangertjes en ook niet zwaar ofzo.. evenwichtsorgaan zou indd kunnen maar ik vind het zo gek dat het nu ineens gebeurt.. ik heb die gaatjes al 24 jaar en nooit last van gehad..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 05:48

In oren zitten heel veel acupunctuurpunten, punten die samenhangen met bepaalde organen etc. Als er iets uit balans is kan het best zijn dat je dat nu merkt. Andersom is namelijk ook heel goed mogelijk dat een lichaam uit balans raakt door het plaatsen van piercings, maar als je er voorheen nooit last van gehad hebt is het aannemelijker dat er iets veranderd is.
Het hoeft niets ernstigs te zijn hoor, misschien is het een bekende klacht van je en anders is het wellicht de moeite waard om het even uit te (laten) zoeken. :)