Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb er een die ik direct na de zwangerschap gebruikte.. zal ik wel eens aan doen inderdaad
Kijken hoe ik het vind
) probleem ken ik..
ik ben 30 kg afgevallen, en het maakt niet uit hoe mager mijn lijf is, die buik blijft altijd een hangend vel waardoor het lijkt alsof ik een dikke buik heb
Esther_r20 schreef:Klijntjuh schreef:Ja precies! het naar voren-bukken (of ga maar eens op je zij liggen) probleem ken ik..
Daar wil ik even op aanhaken. Zelfs met minder los vel heb je dat effect als je op je zij ligt. Lang leve de zwaartekracht
Maar goed....
Klijntjuh schreef:Ja precies! het naar voren-bukken (of ga maar eens op je zij liggen) probleem ken ik..
Buikspieren zat.. het zit een laag erboven inderdaad.
Hoe oud is jouw jongste?
Kindje bleek erg groot te zijn (achteraf) en ik ben erg klein, dus baby kon niet meer vooruit groeien en kwam dus naar boven voor extra ruimte, de bovenkant van mijn buik liep dus echt omhoog. De straie voelde ik erin springen, was echt pijnlijk. Ik dacht op een gegeven moment dat mijn huid zo zou uitscheuren dat de baby eruit zou komen.
.
. Ik ben heel gelukkig met mn 3 kindjes, en ben blij dat staie en los vel het enigste is wat ik eraan over heb gehouden. Ik heb heel hard gewerkt om af te vallen en daar ben ik trots op. Met kleding verberg ik de rest wel, en als 30er ga je ook niet meer in een kort topje rond lopen
teugeltje schreef:Ik zou me er niet zo druk om maaken![]()
Het gaat toch om hoe je van binnen van uit je hart bent?!
Niemand is perfect toch?
Ik krijg het er ook niet meer vanaf helaas...ben ook opgerekt van maatje 36/38 naar de bevalling had ik maat 46!
nu 10jr later heb ik nóg maat 44 maar ja"een strakke soepstengel zou ik niet méér worden helaas
Klinkt heel raar maar soms kan ik wel jalours zijn op wat vollere vrouwen, die zijn overal gelijkmatig en zitten wel strak in hun vel. Maar ja, ik ben wie ik ben, daar moet ik tevreden mee zijn!