verkouden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melissaschot

verkouden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 20:23

Hallo,

We hebben er vast allemaal wel eens last van, verkouden. Nu Heb ik het probleem dat als ik verkouden ben ik een rare druk krijg in me oren (net als landen met een vliegtuig). Ik hoor weinig en als ik gaap of slik raakt het. De dokter zei dus dat het komt omdat ik vekouden ben en dat het stopt als ik niet meer verkouden ben. Of ik moet af en toe klaren (neus dicht mond dicht en blazen, wat duikers ook doen) maar dat kan ik niet op de een of andere manier.

Ik vond het nooit erg om erkouden te zijn maar nu wordt het knap lastig.

Wat doen jullie als je verkouden ben en eraf wil komen, of iets zodat je niet verkouden wordt?

kaat21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:26

Zout water snuiven.. Ben er net ook mee begonnen!

Pasamba

Re: verkouden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 20:32

Neusspray. :j

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 22:37

Dat had ik laatst ook toen ik laatst heel erg verkouden was. Neusspray en spoelen met zout hielpen niet echt veel. Iig had niet het gevoel dat het er eerder door afzakte. Ik heb het gewoon afgewacht en na 2 weken! :') hoorde ik eindelijk weer wat met het oor. Moet zeggen dat ik na 3 dagen al gewend was om met 1 oor te luisteren :P succes!

melissaschot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 06:12

Haha jaa ik heb het al eerder gehad en toen had ik ook zout water gesnoven en neusspray enzo maar toen hielp het ook niet echt. En het punt is dat ik het dus met beide oren heb en daardoor hoor ik heel weinig wat vooral irritant is op werk (of met uitgaan als ik met een leuke jonge praat maar elke keer hé wat zeg je moet zeggen haha!)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 06:18

dat klaren wat jij bedoelt (dus neus en mond dicht en blazen) moet je niet te vaak doen.
dit is erg slecht voor je trommelvliezen (alle druk op je trommelvliezen is btw heel erg slecht).

je zou inderdaad neusspray kunnen gebruiken, en anders stomen. dit is beter voor je als klaren