wat doen op moederdag?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keeltje135

wat doen op moederdag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 15:15

ik weet niet of dit goed staat, zo niet verplaats maar :)
normaal geef ik mijn moeder een leuke koffiemok of een bos bloemen of haar verjaardag, maar dat is ook saai en aangezien de kast al onderhand vol staat met die leuke mokken wil ik haar wat anders geven :+
weten jullie iets wat ik mijn moeder kan geven of wat leuk is om samen te gaan doen en wat niet te duur is?

Djulitaa

Re: wat doen op moederdag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 16:08

Pff erg he, telkens iets origineels verzinnen terwijl je alles al hebt gehad haha..
Ik zit nu op sieradenwinkelgeorgette.nl te kijken, leuke sieraden voor een klein prijsje!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 16:14

uuh volgens mij staat dit niet goed nee :P

mOamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 18:23

Ik was zelf ook al aan het zoeken (mijn moeder vind echt niets leuk) En hoorde op de radio bladcadeau. Je kiest zelf een bedrag (15, 25 of 50 euro) en dan kan je moeder een abonnement kiezen op 1 van de 60 bladen ter waarde van dat bedrag. Zat net ff op de site te kijken bladcadeau.nl en daar staat het allemaal uitgelegd. Maargoed jij weet beter als ons waar ze van houdt :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 18:35

Ik heb een pandorabedel gekocht met mijn broertjes samen en zelf laat ik nog een kaartje met doosje merci bezorgen via de tnt. :)

Keeltje135

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-11 20:00

vindt het wel leuke ideeën :P
helaas heeft me moeder neit zoveel met sieraden en al helemaal niet de sieraden die ik leuk vind dus het is erg moeilijk voor mij om een sieraad voor haar te kiezen, dus dat word het neit :P ik ga wel dat blad overwegen, want dat vind ze wel leuk denk ik :D

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 20:03

Wat ik heb gedaan is 2 van die bloemenemmertjes kopen bij de kruitvat (ong 2 weken geleden)
Zaadjes gedaan en nu groeit dat uit
Morgen ofzoo nog even bij de C1000 een zak spek halen (zitten hartjes bij in) en die spies ik op een sateprikker en prik ik ook in het potje :)

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 21:49

Normaal doen we altijd cadeautjes (vaak nuttige/mooie huis-tuin- dingen).
Dit keer kwam ze zelf alleen met een aflevering van happinez die ze wilde, dus heb ik besloten haar mee te nemen (en pa en broer ook :+ ) voor een gezellige High Tea in het Mercure Hotel :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 07:49

Op LZP loopt een centraal topic over het geven/krijgen van cadeautjes. Vandaar dat ik jullie daarheen verwijs [LZP] [CENTRAAL] Het Cadeau topic en hier een slotje plaats.