Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en is er een 2e bij van nu 2.
....tinkermarie schreef:hpo
hier hetzelfde "probleem " alleen was ik 20.
we hebben urgentie aangevraagd en een woning gekregen....
inmiddels is onze zoon alweer 6 jaaren is er een 2e bij van nu 2.
we hebben met de test in onze handen allebei de ouders ingelicht... de broers etc volgden vanzelf......
met wat hulp komt het vast goed.....

als oom zijnde zal hij trots zijn maar verder hahaha IMJ schreef:Ik kan je geen advies geven, heb dit zelf niet meegemaakt. Wil je wel veel sterkte en succes wensen. Kan me voorstellen dat dit nog niet de bedoeling was.
Denk wel dat je het je ouders zo snel mogelijk moet vertellen (aangezien je er nog woont etc). Het wordt alleen maar lastiger als je het uitstelt.
Daarbij heeft je moeder wrs best wat handige tips voor je.
Ze zullen eerst vast even schrikken, maar het lijkt me dat ze je na de schrik vooral zullen supporten, ook hun bloed zit in jullie kindje.
Succes meis!

zorgen en stress zijn slecht voor je babytje.
dat zegt iedereen om me heen en de relatie zit ook helemaal goed, toen ik het me vriend vertelde was het even slikken, maar meteen de reactie wat er ook gebeurd ik loop niet weg en we gaan het samen doen, dat is toch stiekem wel een opluchting al wist ik wel dat hij zo zou zijn.
Ja je moet er toch ook een lolletje van inzien toch?
en hij moet er maar aan gaan wennen haha IMJ schreef:Geen idee.
Als ik jou was zou ik de woningbouw of gemeente hierover is bellen. Vraag is of er een mogelijkheid is dat jullie recht hebben op urgentie.(Vrees van niet, zelfs alleenstaande moeders met kinderen krijgen bijna geen urgentie).
Maar je weet nooit!
Niet geschoten is altijd mis!
Particuliere huur is erg duur hoor. Moet je echt even goed over nadenken of dat haalbaar is. Zeker als 1 van jullie straks wrs wat minder gaat werken omdat er toch een kleintje bij zal zijn.
Wat Peelie zegt over: op vakantie tijd om erover na te denken is natuurlijk ook wel weer waar.
Wanneer gaan ze? nou ja, jij kent je ouders het beste, wrs weet je zelf hoe ze zijn en hoe ze het oppikken.
Een klein huisje met 2 slaapkamers is al voldoende haha
En zal het zeker onthouden bedankt!