Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nickeltje schreef:Hij heeft je nog geen profylaxe voorgeschreven toch?
duodenum schreef:Op een gegeven moment kweek je hiermee resistentie van de bacteriën, waardoor de kuur dus niets meer uithaalt. Kan best zijn dat dat bij jou inmiddels al zo is!
urselin schreef:Ik heb alle mogelijke tips geprobeerd en mogelijke supplementen (op d mannose na) voor langere tijd ingenomen, werkte allemaal niet. Verstandige is om gewoon medische oorzaken uit te sluiten, dan weet je tenminste dat je niks lichamelijk mankeert. Ik ben heel wat euro tjes kwijt geraakt aan die supplementen die geen bal hielpen, dus daar sta ik een beetje skeptisch tegenover![]()
Vorige keer kreeg ik zelfs door een antibioticapil na seks ('preventief') nog een blaasontsteking!
ninajojo schreef:urselin schreef:Ik heb alle mogelijke tips geprobeerd en mogelijke supplementen (op d mannose na) voor langere tijd ingenomen, werkte allemaal niet. Verstandige is om gewoon medische oorzaken uit te sluiten, dan weet je tenminste dat je niks lichamelijk mankeert. Ik ben heel wat euro tjes kwijt geraakt aan die supplementen die geen bal hielpen, dus daar sta ik een beetje skeptisch tegenover![]()
Vorige keer kreeg ik zelfs door een antibioticapil na seks ('preventief') nog een blaasontsteking!
Hmmm.. misschien toch een beter onderzoekje naar je plas laten doen. Is toen ook bij mij gedaan, maar daar kwam niets uit.
Dan kijken ze ook of je nieren goed werken etc. En dat zit niet standaard bij een plas onderzoekje. Misschien een keer naar vragen?